|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
"((
Američan.é nabídli Rusku dohodu o půjčce a pronájmu, ale někteří přitom asi hned tušili, že jim to stejně potom nevrátí.
.. .. Stalin se po německé agresi schoval asi na 8 dnů na chatu, než ho tam navštívili a vzpam.atovali.
.. .. Slováci měli po válce na Slovensku na všech školách dohromady jen pár učitelů, kteří navíc ale mluvili převážně maďarsky, takže jim stejně nebylo moc rozumět.
.. .. Napoleon BONApa.rte pracoval i když ho česali, nebo při koupeli apod. .
.. .. Napoleon Bonap.arte , když byl na bojišti,nechával se budit několikrát za noc, aby posílil svou duši.
.. .. Napoleon B. měl za manželku Josefínu, a měl ji rád, i když byla větší.
.. .. Do Ruska neměl N. B. CHODIT, PROTOŽE nevěděl, že na Rusku jsou nejhorší počasí a nedozírná příroda.
.. .. .. Když Němci chytili asi v r. v Rusku 1942 na Ukrajině ruský tank č. 10 000, řekl Adolf H., že kdyby to byl býval věděl, že by tam asi nechodil Sám měl totiž přijel je nom s asi 2 500 sty tanky.
.. .. Britové se báli, že jim Němci rozbombardují leteckou výrobu, a tak vyprovokovali tím, že bombardovali německé civilisty. Vůúdce jim na to skočil, nařídil G oringovy proti jeho vůli na oplátku bom.bardovat zase Londýn apod., a a Anglie byla zachráněna .
.. .. Vikingové si během pár set let pokazili svou rasu tím, že se mísili s ženami , které unesli, a tím zeslábli.
.. .. Atilla nedodžoval evropská celosvětová pravidla, a proto mohl v Evropě tak dlouho vítězit .
.. .. Caesar napsal své paměti tak, jako by to nebyl on. .. .. Caesar dělal ve válká ch všechno tak dlouho, až se mu to nakonec povedlo, a tím pořád překvapoval své nepřátele, i když ho už znali.
.. .. Caesar byl oblíben u svých vojáků, protože pou žíval spravedlnost , a zároveň také šetřil jejic h životy. .
.. .. Caesar zaváděl mnoho novinek, coč si někteř senátoři asi nechtěli nechai líbit . .
.. ..
Caesar postavil přes Rýn do Německa během pár dnů most, a zanechal tam tím velkolepý dojem, který později zužitkovali jeho kolegové.
Lidé na venkově neuměli většimou moc psát, protože tam neměli školu, a navíc strjně neměli moc co číst.
))."
|
|
|