Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí " Jarní očista světlem z kolekce článek z tisku...
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 25.2.2009 (00:15:19)
další>
"Jarní očista světlem


"Jarní doteky prvních léčivých paprsků slunce nás oblažují a dávají vycítit blahodiní boží přírody. Potvrzujeme si, že světlo a barvy, které vysílá probouzející se příroda spolu s kosmickými zákonitostmi, se cyklicky opakují v rámci jednoty tvořivého života. Jednota a rozmanitosti vyjevují základní tvořivé síly, kosmické prasíly universa, jimiž jsou kromě světla a barev i tóny. Působí jako zrcadlo na naši duši. Portrétují prostor jejích vnitřních zážitků, prožitků. Proto pro meditaci využijeme pozorování našich myšlenek, rozhodování, pocitů naplněných touhou. Snažíme se pozorovat jejich odstíny barevné, odrážející vnitřní obraz duše. Současně odhalujeme mystérium stvoření a bytí, které se manifestuje vnitřním světelným chrámem naší duše, v němž si uvědomujeme světlo jako boží moudrost, která vrhá do života světelné jiskry. Představujeme si přírodu a veškeren stvořený život jako velkou nejvýznamnější knihu, v níž se odráží tajemství Stvořitele, v němž odhalujeme sami sebe, naše člověčenství jako kvalitu stupně našeho vědomí, které nám zprostředkovává i pochopení duchovních zákonitostí. Naše vnitřní uskutečnění duševně duchovní. Jako děti světla Božího vyciťujeme tak i vyzvání k vnitřní proměně, kterou nám předkládají zákonitosti Stvořitele. V knihách Zjevení, k nimž patří i křesťanská Bible se dovídáme, že učení Ježíše Krista je ukazatelem, podnětem a orientací k uskutečnění duchovního života projevujícího se i jednáním, skutky.

J. W. Goethe potvrzuje: Duchovní světlo je duchovní stav vše pronikajícího vědomí božího prasvětla nedotknutelného temnotami, nad kterými se klene. Duchovní svět Boží - dle Kabbaly se nazývá Azilut - svět emanací (vyzařování) absolutního Světla neboli Božího ohně. Potvrzují to slova proroka Izajáše: „Svět je místo Boží, leč místo Boží není tento svět.“ (Izajáš 45, 7) Ještě zřejměji je vedeno toto sdělení v evangeliu sv. Jana: „Bůh je světlo, a není v něm žádné tmy.“ (Jan 1, 5) Pročež kdykoliv se během meditace ponoříme do božského světla, můžeme vyciťovat, kterak se osvobozujeme od veškerých stínů tmy, které vytváří hmota jako forma života, která podlehla pádu - odklonu od božích zákonitostí.

Jarní podněty nás prostupují, proměňují naše vědomí, zejména když se necháme prostoupit jeho světlem. Odhoďme veškeré obaly temných stínových břemen, která vytváří náš negativní postoj nižší egoistické přirozenosti, negativní pocity a city a zejména negativními myšlenkami. Usilujme o to, aby s nástupem jara a přívalu hřejivých slunečních paprsků naše vědomí nebylo zakalené depresí, starostmi, falešně vytvářenými problémy a s nimi spojenými sebeklamy. Přijímání světla jarních paprsků bude o to blahodárnější, když budeme usilovat o očistu nejen těla, ale i duše, o projasňování a prosvětlování našich vjemů a prožitků. Usilujme, abychom v jarních proměnách barev byli transparentní pro sluneční paprsky. V meditaci si představujme, jak snášíme a vnášíme světelné božské stvořitelské paprsky na zem. Proměňujme své vědomí v souladu s proměnami probouzející se přírody planetární a vědomím přílivů horních božských světů. Představujme si duhu - sedmibarevné spektrum, praobraz sedmi tvůrčích sil Božích, prostupujících centry vědomí (čakrami) září blaženosti, jestliže jsme se rozhodli pro jarní očistu, pokání (obrácení k Bohu) a modlitbou.

prof. Miluše Šubartová, 2008, Brno








(( Pozn.: ... -autorka dává své texty -včetně tohoto -většinou "volně k dispozici", nepřeje si však, aby případné citáty či úryvky byly nevhodně "vytrhovány" z kontextu -jsem tedy autorkou pověřen posoudit možnost-"vhodnost" použití pouze takového úryvku, apod.; -kontakt na autorku v připadě zájmu zprostředkuji";. - " Zeanddrich R. E." ))


."


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 25.2.2009 > ráda bych .. po donesení kříže na nějaký pěkný slunečný kopec
:-) díky
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 26.2.2009 > ..Potvrzují to slova proroka Izajáše: „Svět je místo Boží, leč místo Boží není tento svět.“ (Izajáš 45, 7) Ještě zřejměji je vedeno toto sdělení v evangeliu sv. Jana: „Bůh je světlo, a není v něm žádné tmy.“.. krásně vysloveno.

ale jinak J.W.Goethe byl "pouhý" inspirátor R. Steinera, kTerému se absolutně nemohl rovnat.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zu* (Občasný) - 28.2.2009 > Bůh je láska. Kdo v lásce přebývá, v Bohu zůstává a Bůh je v něm....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 40 41 42 43 44 45 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 64 65 66 67 68 68
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter