Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "12 rad pro rok 2012" z kolekce článek z tisku...
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 1.9.2012 (04:36:51)

"ad "Diana Cooper – 12 "užitečných" "doporučení" pro rok 2012, http://svetloatlantidy.cz/clanky-a-chanellingy/clanky/dcooper2012

 

 

 

 

 

Diana Cooper  (17.1.2012)

 Nemohu uvěřit tomu, že rok 2012 je už tady. Čekali jsme na tento "zvláštní" rok tak dlouho ( vlastně 260.000 let ),  a většina z nás je již poučena a připravena sloužit "..jakýmkoliv" způsobem je třeba.

 

 12 "užitečných" "doporučení" pro rok 2012

1. - Kosmický Okamžik – všechno je přípravou pro kosmický okamžik, ke kterému dojde v  11.11hod, 21. prosince tohoto roku.  Stejně jako tomu bylo v  11.11.11, otevřou se nebeské "brány" a energie Zdroje nám bude přístupná, pokud budeme "připraveni". Pouze v tomto čase bude energie mnohem silnější, a pokud přijmeme vše, co se nabízi v "letošním" roce, bude mít naše "..duše" obrovskou příležitost pro "duchovní" pokrok. Proto se aktivně připravujte v průběhu roku modlitbou, meditací a "správným" "jednáním".

 

2. - Je opravdu důležité, abyste zůstali "uzemnění", abyste zůstali "pevní" ve své síle -ať se děje cokoliv.  Pro tuto cestu obzvláště – ujistěte se, že se správně stravujete.

 

 

3. – Některé přicházející energie budou velice vznešené a čisté, a musíme je nechat projít  skrze náš čakrový systém, neboť  jsme "prostředníky" mezi nebem a zemí. Výrazně pomůže, pokud si představíte vašich 12 "pětidimenzionálních" čaker, volně se točících. Nemusí to trvat dlouho. Můžete si to představovat, například když jste v posteli, když na něco čekáte, nebo při chůzi. K tomu vám může pomoci, když požádáte jednorožce, aby s Vámi pracovali.

 

4. – Každé "novoluní" přináší šanci pro nové začátky. Každý měsíc dělějte rituál, kterým odříznete to staré, a přivoláte to, co chcete. Sledujte pak, jak se Váš život pohybuje vpřed "mílovými" kroky.

 

5. – Třicet tři kosmických portálů se pomalu začíná otevírat a vyzařovat na Zemi světlo z 12ti paprsků, ale také "stříbrný" paprsek, stejně tak jako bezpodmínečnou lásku Krista. Každý den můžete pomoci tomuto procesu „vyvoláním“ Zlatého Paprsku  Krista zkrze vás.  Je zde informace o 33 Kosmických portálech "otevíraných" jak v roce 2012, tak v letech pozdějších. Požádejte o návštěvu těchto portálů ve spánku a nasávejte energii.

 

6. – Pomoc druhým – "Střední" východ potřebuje pomoc, proto vyšlete Kristovo Světlo k portálu v "Mezopotámii", aby se mohl rychle otevřít a mít přímý vliv na tuto oblast. Tím se zesílí i vaše světlo.

 

7. - Denně zapalte svíčku pro úspěch Olympijských her, aby čakra zemské hvězdy, nacházející se v Londýně, dostala dostatek světla k "otevření" a "nastavení" pětirozměrné "kundalini" energie naší planety.

 

8. - Sledujte své myšlenky, slova i "činy" a ujistěte se, že jsou pětirozměrné. Čtěte pětirozměrné "knihy" a udržte energii svého domova čistou pomocí krásné hudby, květin, "vonných" tyčinek a radosti.  ( Klíče k Vesmíru jsou zcela 5D a vyzařují tuto energii do místnosti ).

 

9. - Alespoň dvě nebo tři noci v týdnu navštivte ve spánku Archanděla, síň Nanebevzatých Mistrů nebo Kosmický portál. To rapidně urychlí Váš "duchovní" růst.

 

10. – Vizualizujte si svou auru ve zlaté barvě. Pak se vyrovná s andělským světlem a energií Zlatého věku, který přichází.

 

11. – Veďte si "duchovní" "deník". Jen si zapisujte poznámky o svých myšlenkách nebo meditacích či zkušenostech, a můžete být "překvapeni", jak daleko jste došli, když si jej přečtete na konci roku.

 

12. – Otevřete své srdce Vesmíru a nabídněte se k službám lásky.  Při tom vdechujte lásku a podporu Vesmíru a vězte, že jak dáváte, tak budou "všechny" vaše potřeby "splněny".

 

© 2012 Diana Cooper  (www.dianacooper.com)

 

Pro www.svetloatlantidy.cz přeložila Lucie H. Tuto českou verzi je možné v nezkrácené a neupravené podobě dále kopírovat a rozšiřovat nekomerčním způsobem, pokud bude připojena celá tato poznámka včetně všech zdrojů i s aktivními odkazy."

 

 

..

..

Pozn.: ...zdržuji se poznámek, abych "..nenarušil".

."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 1.9.2012 >

"...má pozn. případně viz. ve "fóru", i

 

 

když, bohužel, "nezměntielně" "kostrbatá"; ...

 ."


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 20.9.2012 >

"..

 

...samozřejmě, nepochybuji o tom, že "východní" systém meditací apod. je daleko propracovanější

 

než ten "náš". Neprostudoval jsem jednotlivé systémy nějak důkladně, "intuitivní" náhled v tomto směru také nemám nějak "hluboký", a tudíž se "..těmto" nebudu, alespoň prozatím, blížeji vyjadřovat; ... . Nejpodstatnější "na všech cestách" je podle mne zbavit se "umělých" látek, působících na náš

 

nejvýznamnější "hmotný" nástroj, který máme zde na Zemi k dispozici -a sice na náš mozek...;  jedná se především o takzv. "drogy"; některé sice krátkodobě či i pravidelně  "v malé míře užívané" můžou působit v určitém směru i positivně, a to právě i na  mozek (( např. toto platí o alkoholu spolu "s něčím" -chemici apod. jistě

 

 

rádi vysvětlí blíže, je to případ např. především nefiltrovaného piva -cca 0,5 l denně, či (( především )) červeného nejméně 1-2 roky "starého" vína -cca 0,2-0,3 l denně; -snad úplně by ale bylo z konzumace vhodné vyloučit takzv. "tvrdý alkohol", a to z "nebývalé" spousty důvodů )), většinou ale přinejmenším "zdržují (( např,. tím, že více či méně podstatně "snižují" frekvenci mozkového energetického pole ))" a "odvádějí tak od "skutečného" života", od ůkolů, které jsme si "sem dolů" s sebou přinesli, etc. .

 

 

."


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 23.9.2012 >

"Viz také např.

 

 

"KVANTOVÉ "PROBUZENÍ" - Pravda o roku 2012" -

https://www.youtube.com/watch?v=lb2qVw2yQ8Q

."


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 40 41 42 43 44 45 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 64 65 66 67 (68) 68
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter