Zeanddrich E. (Stálý) - 8.5.2009 > Martin> "... - k tomuto fenoménu, o kterém se psalo "naposled" "především" cca tak před 4-5 lety, jsem měl "spousty" materiálů; - "zákon schválnosti" tomu zřejmě chce, že jsem "teď v rychlosti" našel jen pár méně "podstatných" článků a poznámek; -slibuji ovšem, že, dá-li Bůh, po mém návratu do ČR snad již koncem tohoto měsíce se znovu podrobněji podívám (( ...-snad se ale dá i něco i "vygůglovat"... - to jsem teď nezkoušel... )).
"Sám ze sebe" můžu snad jen stručně říci, že -zřejmě v souvislosti s relativně významnou změnou v "podmínkách" pozemského života, která nás podle "značného" množství indicií již "v nejbližších desetiletích" očekává, "stahuje" Bůh (( -"vyšší dobrá moc", "Prozřetelnost", ..., -anebo "jak kdo chce"... )) své "gardové vojáky" -tzn. "pokročilejší bytosti" z vyšších světů, sem "zpátky na Zemi"; ... (( -"znovu a znovu" dopručuji všem, kteří si kladou "podobné otázky" jako Ty - "studujte dílo -"např." -Rud. Steinera", i když on sám, pochopitelně, ve své době ještě termín "indigové děti" nepoužíval...(( -pozn. - indigo - převažující barva aury těchto "dětí"... )),; ...-ale tyto rodily se " zde na Zemi" samozřejmě i v "jeho" době, a vlastně "nutně" i v dobách , kam až "historie lidstva" sahá... (( ... -, i když, třeba, v "omezenějším" počtu ... )),; ... -rodily se "vždy" především jako "vůdčí osobnosti" "všeobecného pokroku, "vždy" jako "pochodně Božího světla" v "temnotě" lidského "hrubého" "běžného pozemského života";... ";... )) )); ... -etc. .
."