Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)

Poté, co se začalo po internetu šířit porno video, ve kterém evidentně vystupuje
Andrea Svobodová Křešová a já tuto kauzu náležitě rozebrala a rozmázla ve svých článcích:

Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
http://www.totem.cz/enda1.php?a=357112

… se Andrea Svobodová Křešová k celé věci veřejně vyjádřila pouze na své FB skupině:

ASK odpověď


Tímto si tato lhářka zřejmě myslí, že všechno vyřeší.
Řekne, že na mne podá trestní oznámení a ona je nevinná.
Já že se leknu a přestanu a ona bude mít na věky klid.
Tak to se plete.

Já tu divnou paničku sleduju a protože ona stále produkuje nové a nové pořady, poskytuje mi stále
více důkazů a možností, jak ji rozmazávat čím dál víc.

Tentokrát se odvázala a začala mávat svýma oblýma ručkama:

ASK animace


… proto mne inspirovala a já vytvořila třeskuté srovnávací koláže o její levé ruce.

Které tu servíruji:


ASK tlusté ruce


ASK tlusté ruce+popis





ASK čáry na ruce


ASK čáry na ruce s popisem





ASK palec


ASK palec s popisem





ASK prsty


ASK prsty s popisem




Myslím si, že srovnávacího materiálu už jsem poskytla dost a dost a že je jisté, že ruce, jejich tvar,
čáry na dlaních, délka, tvar a tloušťka prstů, tvar nehtů a řasení kožních záhybů při pohybu je
u každé osoby naprosto jiné a srovnávací koláže o osobě z porno videa a ASK jsou čím dál,
tím více a detailněji dokazující, že Andrea Svobodová Křešová sprostě lže a je zaprodaná.

Proto je naprosto v pořádku na tuto věc neustále znovu a znovu upozorňovat, ať si laskavě
„duchovní veřejnost“ jasně uvědomí, s kým má v tomto případě, paní ASK, tu čest.
A ať si tedy každý jasně řekne, jestli chce osoby, které se neštítí hrát v pornu, jakkoliv respektovat.
A co to potom o nich samotných vypovídá.

Měli by se smířit s tím, že toto skutečně není náhoda:


ASK ksicht



A že ta ženská ve skutečnosti velice poškozuje Galaktickou federaci, protože brzdí pochopení
reality a je jasně zaprodaná pro falešnou exopolitickou NWO globalistickou kliku,
která prosazuje Elona Muska a další podezřelé korporátní, či politické osoby.






Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.9.2022 >

Křešová by měla pro jistotu už vystupovat v černých rukavicích, aby se na ni nedalo nic vyhmátnout a zintenzivnit pudření pod lícními kostmi.

Elon Musk, kterého propaguje, se dlouhodobě snaží vykreslit jako lidumil a filantrop, který to s lidmi myslí dobře a proto tak pracuje na čipech do mozku.
A systém ho miluje, jde mu naproti, hrál kupř. v iluminátském počinu Big Bang Theory, v 9. dílu 9. série, kde se potká s Howardem Wolowitzem ve veřejné vývařovně pro sociálně slabé, kam chodí nezištně mýt nádobí.





Jo, to tak je, ten systém mu totiž strašně nepřeje a škodí mu, to je tak s těmahle hrdinama, jak jdou strašně moc proti tomu Deep State.
No, tak takový potom dávají do maisntreamových zábavných sit-comů, kde se představují jako lidumilové.
Tak je totiž strašně moc poškozujou a oni potom, jak milujou lidi, vypadají jako úplný kreténi.
To je totiž velice extrémní diskreditace.
Už na něj vytáhli i to, jak chytil ženskou za stehno a slíbil ji koně.

Strašný, jak oni s ním jednaj.

Je zajímavé, že když jsem byla hodně rozmetaná, v chaotických stavech a otevřeně věřila všem, i Drakoniánským šmejdům, Šivovi atd., tak jsem byla zaplétaná do postav osob Big Bang Theory. Jakože hrají nějakou roli, že jsou to jako skuteční lidé, kteří třeba nevědí, že jsou natáčení a že je to ilegální reality show, fakt psycha.
Brzy jsem to naštěstí vypustila a tyto kokotiny přestala řešit, ale je evidentní, že Big Bang Theory je vedle Pána Prstenů, Matrixu atd. jeden z kulturních a kultovních programovacích filmů a seriálů.

V BBT je zakotvena plytkost, agresivita, úcta povrchnosti a "hollywoodským" nesmyslům a averze k mystice, skrze "chytré vědce", podpora fasf food stravování, vykreslování židů jako sympaťáků, legalizace amorálního chování a zároveň vyzdvihování korektní ovcovatosti.




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 >

Jinak jsem si i vyposlechla, co říká Křešová, nejdřív mě zaujaly ty pacičky, teď jsem si poslechla, co říká.

Kéž by se chtěla držet komunálního odpadu a organizování komunitních zahrádek pro lidi z paneláků.
S Inženýrem by růžově prosvěcovala jejich setkávání, tomu porno nevadí, každý má nějakou minulost.

Za předpokladu, že by se nebořila do mimozemšťanů, bylo by to fajn.

U tématu mimozemšťanů a dimenzionální války není jedno, jakou kdo má minulost.

Porno kurvy prostě Galaktická federace neoslovuje.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 >

Takže po několikaleté dimenzionální válce, kdy čarodějové a další lidi ve spojení s Galaktickou federací nasazovali životy a bojovali nejenom o životy, ale hlavně duše, nejenom svých, ale veškerých obyvatel této planety ... zřejmě málokdo přežil, já jsem byla v r. 2021 intenzivně atakována "lidmi" tady na tomto webu, byla jsem pronásledována, bylo na mne podáno trestní oznámení kvůli ZKURVENÝM židům, a byla jsem extrémně vyčerpaná a non-stop jednou nohou v sebevraždě.


No ale přesto všechno jsem decimační rok plný deziluzí, rok 2021 přežila.
Pronásledování na tomto webu, příšerná deziluze z debility očkovanců a nacifikace našeho obyvatelstva, dále příšerná deziluze z odmítnutí mimosmyslového experimentu Galaktické federace, deziluze z lidí u Válkové a deziluze z Válkově ... pak deziluze z toho, že nikdo nectí slovanství, že jsou Češi proti Rusku...
deziluze, deziluze, deziluze.

Přežila jsem.

Kdyby ne, tak se proti tý hnusný odporný kurvě Andree Svobodové Křešové NIKDO neozval.

To zdůrazňuju, že by to nikdo neudělal.
Jednak protože nezná praktiky NWO a dodneška nějaký debilky plkaj, "že to by Andrejka neudělala, že v tom videu není ona" a jednak proto, že nikomu, kdo není v kontaktu s Galaktickou federací, jakékoliv mrvení mimozemské otázky nevadí.

Ale co, i když žiju, je to hovno platný.

S davama dementů nic nenadělám.
Tak tu máme zase sektářské debility jako z 90. let.

Debilky se sejdou u paneláčku v komunitní zahrádce, kde budou mít "bobule a jednoduché plodiny", (to je tak originální, ach, nebýt mimozemšťanů, tak to fakt neni, to ještě fakt nikoho nenapadlo a hlavně - to NIKDO ještě nedělá že????)

Další naivní debílkové se sejdou v poštovnách a budou chodit OTRAVOVAT lidi, který si budou ťukat na čelo, naprostým právem.

Žádná Gesara a Nesara není, je to projekt NWO.
Cokoliv reálného od skutečné Galaktické federace se dá očekávat, až bude Galaktická federace na zemi.

Tyhle porno kurvy a dementní inženýři z toho ale dělají idiotskou sektu, která naprosto zdiskredituje cokoliv alternativního a udělá z tématu mimozemšťanů i jakékoliv anti-globalistické kliky v očích veřejnosti trotly, hovada, vylízance.

Zlatá moje image - "schizofrenička"
To je ještě důstojný proti tomu.

No jo no, tak NWO ví, co dělá, oni vědí, jak zničit výsledky, jak zašlapat ty, co málem položili život a na odporný piedestal vytáhnout tlusté zkorumpované šmejdy a prostituky.
Oni to umí.

Tak hurá inženýři a porno čubky.
Jen zašlapejte naši práci i naději, jsme na vás strašně moc zvědavý.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Nehledě na záležitost, že Křešová, ač evidentně hrála v pornu, lže a ještě zastrašuje tím, že jako podá trestní oznámení "na tu paní, jak udělala fejk".

FUJ HNŮJ

To bych mohla popsat dlouhé strany plné znechucení.

Jakýkoliv právník, který by dostal porno kurvu na starosti, ji musí doporučit, ať žalobu stáhne.
Že na těch fotkách je prokazatelně ona a že u soudu by musela velice ponižujícím způsobem dokazovat, že ona to není.
Jedině ďáblův advokát by z neforemné porno Andrejky s buclatými prstíčky dokázal udělat nevinnou světici.

Na vlastní oči je vidět, že ta baba hrála v pornu.
A teď przní mimozemšťany.


Takhle totiž tyhle špíny od NWO běžně pracují a fungují.
Zastrašují. Přitom ve skutečnosti nemají broky.

Ve skutečnosti mají dost málo práce, protože tato technika zastrašování je vysoce efektivní.

Já jsem obyčejný člověk, nemám žádné extra buřty známé nikde, jsem čistá, maximální můj hřích je ten, že hulím trávu. Jinak jsem nezkorumpovaná a čistá - proto jsem v kontaktu s Galaktickou federací.
Taky jsem přecitlivělá, vysoce senzitivní a vysoce paranoidní.

Kdybych v tom už neuměla chodit, jako citlivá dušinka bych se zalekla výhrůžky ASK a někde se třásla strachy, že kvůli soudnímu líčení budu muset jít na povinnou popravu na psychiatrii.

Toto zabírá na absolutní většinu čistých, nevinných duší.

Jenže já už jsem za roky docela otrlá.

Tak co bude ta špinavá kurva ASK dělat dál?
Komu chce ještě vyhrožovat?




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 >


Celý komplot s Gesarou Nesarou, který valí Ing. Tichý, systém "poštoven" a do toho ASK nejdřív s Elenou Danaan a Elonem Muskem, nyní "Aurím" ... já to nesleduju naprosto všechno, protože se to nedá poslouchat.

Ale na to, jak de facto zakládají sektu, hodlají obtěžovat lidi, naprosto diskreditovat veškerou tu věc v očích veřejnosti, na to, jak si myslí, že jsou revoluční ...

Kde mají jediný důkaz pro své žvásty?

Jak jsem viděla část přenosu s Ing. Tichým, dvěma Martiny a ASK a ještě nějakou ženskou, co měla nedávno ASK na Zprávách z Galaxie, tak jsem to neposlouchala celé.
Ale v těch chvilkách, kdy jsem se věnovala něčemu jinému, než zabíjení Křešové, jsem vyposlechla, že vlastně je to takové nijaké.

"Že je vlastně otázka, jestli to má cenu", "měla by vzniknout veřejná diskuze mezi členy", že teda zatím jsou chudinky utlačovaný, ale stejně URČITÉ ta Gesara Nesara nastane ...

to myslí vážně?
Uvědomují si alespoň okrajově, co to jsou globalisti NWO ?
Že sundat tento systém opravdu nejde zvládnout bez mimozemské pomoci?
Pro kterou je nutné, aby tato civilizace s nimi VĚDOMĚ a na CIVILIZAČNÍ úrovni spolupracovala?
A že oni tomu svým tupým sabotážním jednáním brání a celou věc brzdí a odklání špatným směrem?

Stejně tak celá Elena Danaan - s Thor Hanem sjíždí bary v galaxii, kde má aspoň nějakou fotku?

Pavel Roško se s mimozemšťany údajně skutečně znal a NĚCO se mu vyfotit podařilo, jako i mimozemšťany, ne jen lodě. A rozhodně nevykládal takový kolaborační nesmysly, jako Elena Danaan.
Je to sice dost "vetché", nebo těžko určitelné, že jsou to skutečně mimozemšťani, jako osoby, na jeho fotkách, ale já mu věřím, že toto nejsou podvody.
Protože vím moc dobře, že mimozemšťani z GF nejsou zrovna naklonění tomu se nechat fotit.

Prostě na to mají nějakou stanovu, že ne.
A dovolí to do určité míry skutečně jenom maximálně jim otevřeným, chápavým a čistým jedincům bez postranních úmyslů, jakým Pavel Roško určitě je.

Je to stejný princip jako s tím nebem - oni tam lítají, ale lidi je masově ignorují.
Čekají invazi, nebo bombastický přílet nějakých egyptských kokotů, ale že by je zajímala realita, to ne.

Kdyby náhodou někdo přinesl autentickou fotku, dvacet "odborníků" ve službách NWO ji označí za jednoznačný podvod a výtvor filmového studia.

Tak k čemu?
Proto se drží "v mlze".
Je to paradox, ale tím spíš potvrdí svoji realitu.
Ve válečných dobách si nemohli ani dovolit dávat o sobě větší důkaz.
Důkaz je závazný - já jsem dostala důkaz, opravdu funkční důkaz až v lednu 2021, ty fotky, co jsem uveřejnila.

Je to kvůli tomu, že toto si nemohou dovolit udělat psychickému mediu, dát mu důkaz, pokud jakkoliv hrozí, že se budou muset ještě stáhnout a celý kontakt přerušit.

Celá věc je prostě složitější, než si běžný blbeček myslí.

Tak když chce ASK s Tichým dělat revoluci, kde mají důkazy?
Když si troufají oslovovat desítky tisíc lidí a jednají v podstatě v sektářském vzoru, který jsme na našem území viděli už hodněkrát.
Jsou na úrovni Svědků Jehovových, je to pouhá víra, bez důkazu.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A ono celkově - proč by se jednotlivci, jako já, měli pořád snažit, když davy vypatlaných dementů chtějí jít špatnou cestou?

Já nevím, prostě ASK na mne od začátku působila jako skřet, USA nenávidím a Elona Muska nemůžu vystát.

Když jsem skoro jediná a ostatní vidí v ASK roztomilou osobu, chtějí za každou cenu milískovat USA a chtějí "medbeds", no tak ať táhnou do pekla, svině.
Fakt je nenávidím, takový kriply.

Zadlužení zasraný Čecháčkové, bez páteře a s vizí, že jim někdo někdy škrtně jejich dluhy.
Nasrat šmejdi.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 >

Ještě bych ke všem těm prorokům nové doby něco měla.
Pořád se řeší, jak poznat toho dobrého, jak toho špatného, jak poznat, kdo něco umí a kdo je jenom zaprodané prase.

Přišla jsem taky na jeden způsob - představit si toho koho jako těžce nasraného kouzelníka, který bojuje pomocí spravedlivého hněvu a sil z vesmíru.
Pomocí obrázku vyjádřeno tímto mým dílem jako ilustrační příklad typu bojového mága, který myslím:




A pak si tu osobu představit jako ceremoniální osobu vykonávající děsivý černý rituál, s okultní obětinou.
Obrázkem to připodobním k známému fotu Aleistera Crowleyho, známého černého mága.





Tak Křešovku si neumím představit jako bojového mága ani omylem, ta by vyvíjela prasátkovskou energii, se kterou by nikam nedosáhla.
Zato jako černou ceremoniální primadonu, co zabíjí neviňátka, si ji představit umím.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jakože u některých lidí to funguje zvláštně, toto třídění.

Kupř. Jiří Ledvinka, toho si neumím představit ani tak, ani tak, to je prostě bucínek.
Tak asi není reálně nebezpečný.

Nebo Suenee - toho si taky úplně neumím představit ani jako hněvivého mága, ale tuším, že bych se mohla plést, protože dle mého názoru se dá každý, kdo něco trochu chápe a umí, do toho stavu dovést, v případě nutnosti - tak tuším, že by to dokázal, kdyby musel.
Jako ceremoniální osobu v černém rituálu si ho představit moc neumím, asi by se nablble usmíval.

Nebo Chvátal - ten pro svou vážnost a záběr je představitelný v obou polohách, ale z jeho projevu je znát soucit, tak si ho v roli černé okultní ceremonie taky neumím představit.

Pak jsou ezo-máňy, třeba ta herka Ramona Silingren, taky nepředstavitelné v jedné, jak druhé poloze.
Takže v magické realitě jsou nebezpečné asi jako kuře.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Někde jsem slyšela dobrou definici, že "mág vládne slovem".
V podstatě každá silná mysl má magický potenciál, někdo k tomu ale tíhne přirozeně, což je myslím si i dáno astrologickou konstelací toho koho, já ji mám vyloženě "pro kouzelníky".
Ale kdo má silnou mysl a není mág, ale generál, politik, novinář, atd., tak taky vládne slovem.

Vyjádřená myšlenka je silná věc.
Vyjádřená myšlenka, obraz, program zasazený vědomě do pole planety a vůbec dění, je považována už za skutečnou magii.

Ale podstata je stále stejná - vládnout slovem.

U magie platí férová hra kosmického zákona - kdo získá magickou moc přirozeně, náleží mu.
Pokud se jedná "o férovou hru".

Horší je to se satanisty, kteří ji právě získávají propůjčením se zlým silám, v podstatě Drakoniánům, nebo rovnou technologicky, skrze všelijaké pulsy, vysílače, případně mimozemské technologie, další verzí jsou černí mágové, kteří využívají morbidní, shnilé a vyhaslé metody, bez jiskry a dynamiky.

Já odmítám vidět Křešovou jako jakoukoliv formu nevědomé hlouposti, omylu.
To jsem u ní částečně zvažovala, když ještě nebylo na očích její porno.
Teď už nepochybuju, že dělá pro satanistickou stranu NWO.

A energií to z ní podle mne vyloženě září.
Právě něco velice divně vydlabaného, skřetovitého, pitorekního, pokrouceného.

Kdyby se zřítila i s inženýrem na malou bizarní sektu, která je všem u zadku, aťsi.
Ale já se bojím, že oni na sebe nabalí alternativce a pak s nimi a s pověstí podobných směrů uvažování krutě vytřou a na dost dlouhou dobu.

Celé je to o tom, jak moc u nás lidi doopravdy stojí o pokrok.
Pravdu a rozum.

Jestli lidem připadají mimozemšťani stravitelní pouze v podobě toho, co předvádí Křešová a jsou ochotni přijímat, že "frekvenční vzestup", je to co předvádí Ramonka, nebo Brožová a obecně se chtějí koupat ve lžích, není proti tomu obrany.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Já bych řekla, že jsem se svým vystupováním proti ASK spadla pro masu tohoto publika mezi zoufalce, co nespravedlivě a podle napadá andělíčka Andrejku, že jsem zlá a sprostá a za každou cenu chci přebrat publikum pro moji Galaktickou federaci.

Že tak si to normálně lidi jako vysvětlují.

Asi jo.

Takže se tu rozjede nějaká úchylná sekta a celá mimozemská otázka zapadne.
Bude už navždy považována za věc hloupých a uhozených lidí.

Nic už nemůžu dělat.

Máme všechno, už nám vůbec nic nechybí.
Mimozemšťani vyhráli, potenciál chápat bychom měli mít. Potenciál jednat taky.
Máme vše, naprosto vše, nic nám nechybí.

Co ale není, vůle.
Vůle pochopit mimozemšťany, vůle pochopit NWO, vůle pochopit, že je to realita.
Vůle dívat se na nebe, vůle se zajímat.
Nic z toho není.

Náš národ je až extrémně divně zhypnotizovaný, nebo je u nás pravdu extrémně dementní a zadlužené obyvatelstvo, ale ta debilita už mlátí o zeď.
Je to nesnesitelné, dlouhodobé.
Ta neochota jakkoliv zabrousit dobrým směrem a za každou cenu vyhledávat křivé úchylné cesty vedoucí do zkázy.

Neochota vidět a chápat manipulace globalistů.
Neochota pochopit mimozemšťany.

Dobré věci se nedají dělat proti vůli davu.

Takže GF nezajímá skoro nikoho, protože NWO absolutně vypudilo reálné osoby ve vztahu s GF z veřejného prostoru a nasadili hnusné porno zrůdičky, které převzaly veškerou pozornost a iniciativu.
ASK od začátku bleje nehumánní sračky a má podporu.

S tím nemá smysl se prát.
Prostě Češi jsou křivé amorální zrůdy, co mají v hlavě nastláno debilitou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Takže nejdřív musí naše dementní, obzlášť ta "duchovní veřejnost", jak definitivně ignoruje mimozemšťany z GF i hrozbu NWO, hezky plnou vahou ksichtem narazit do zdi.

Pak ty probuzený duchovní zmrdi snad konečně pochopí, že NWO není výmysl schizofreniků, že jim naprosto reálně hrozí, že oni svým stupidním slepičím mozečkem tu organizaci nejsou schopní jakkoliv přechytračit a že jediná možnost je zavolat si mimozemšťany z GF.

Pak všechny ty slepičí mozečky, co "se udržují ve vysokých frekvencích a lásce" konečně budou muset zavřít své hloupoučké zobáky a otevřít svá líná očička.

Jen ať mrznou, jen ať je jim zima, jen ať se přes zimu projeví naše vláda poslušná SSáckým USA a sudeťáckým germánům, ať tyhle ezo chcípáky pěkně namočí do zimy, hladu a pak přísné organizace digitálního koncentráku.

Ať tahle zkurvená pakáž plnou vahou narazí do zdi. To by bylo super!!!
Bez toho, že začne natvrdo nabíhat NWO, tahle rozmazlená vydržovaná vrstva totálních kriplů nikdy nezabere.

Možná, že je NWO tak chytrý, že si to uvědomují, vždyť tyhle ezoterický lidičky, jak jim od držky padaj sračky, no to je to nejlepší, co mají.
Takoví namyšlený kriplové, jak mají problémy se svým "duchovním egem" vždycky velice rádi podrazí nohy skutečným bojovníkům.
No protože jsou slepičky, úplně vydudaný kriplové.

Co je platný, když jsme vyhráli válku?
Vždyť to nikoho nezajímá.
Česká veřejnost je líná i zvednou držku a dívat se na nebe, připustit si, že vůbec něco hrozí.

To, že mi někdo poděkuje, už jsem vzdala - no co, jsem z lodi a na misi, já se z toho neposeru, že mě tu nikdo nepochopil, je to tu holt idiotský.

Ale přes co vlak nejede, tak přes to, aby si veřejnost neuvědomovala, že jim tu hrozí nějaký SSácký režim NWO a mají pocit, že to je výmysl psychopatů a propaganda Ruska.
Možná NWO ví, že když se projeví natvrdo, otevře oči českým dementům, tak to bude u nás šolichat.
Na tvrdý pokusy mají Čínu.
Tady budou vodit vypatlaný ezo kundy v pohodovém klidném kroužku a mezitím odpraví skutečnou opozici, pak teprve zasadí úder.

I když nevím, jestli kdyby zasadili úder, si něčeho ezo kundy vůbec u nás všimly.
Jejich mentální rozsah je tak malý, že se nikdy nebudou dotýkat hranic, tak si toho asi ani nevšimnou, že už jsou v koncentráku.
Určitě budou šťastný, že mají bezpodmínečný příjem a že jim někdo výměnou za jejich svobodu škrtnul jejich obří dluhy, které si nasekaly svoji idiocií, ničím jiným.
A Andrejka jim bude dělat duchovno.

Už abych byla z tohohle prasečího světa pryč.
Hovada zkurvený Češi.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Zdaleka největší škody na jakémkoliv pokroku a správném pohybu dělá ezoterická scéna, tím, že lže, maří dobré projekty, vykládá nepravdivé teze a válí se v naivních a kýčovitých sračkách a předstírá moudrost.

Namu, Křešová, Iša poškodily projekt Galaktické federace.
Jakým právem do hajzlu?

Brožová a spol. a další a další, "ezoterní" a duchovní lid, žvásty, sračky, lži, ego ego ego a hlavně ego a pak zase ego né, ego né, ego né ...
kurva aťsi mají ego jaký chtějí, hlavně když je to co k čemu a ne jenom k hovnu a ke škodě.

NWO tyhle svině bagatelizují, na mimozemšťany, když upozorňují, tak naprosto vadným směrem.
Už aby jim to spadlo na ksicht, zmrdům.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Já se musím pochválit, že jsem tak hnusná, protože Galaktická federace je tak vznešená, nad věcí a hodná, že by se vůbec nic nehýbalo.

Už mám všech těch bloudů, co hlásají žvásty, plné zuby.
Jen ať si dají pár facek a uvědomí si, že sami, bez mimozemské pomoci, vůbec nic nezvládnou proti NWO.
Ty šmejdi jsou zahrabaný tam, kde by je nikdo nečekal, mají k dispozici plně načtené mapy lidské psychiky a systémy typu 5G, kterými to do nás v současných dobách naplno mlátí.
Snaží se vytvořit "zombie dav" v plné podstatě.
Nejde jim to tak, jak chtějí.

A naše ezo scéna mektá o srdíčku a duchovním velerůstu, ale prakticky mlží, temní a podráží nohy reálným mimozemským projektům Galaktické federace a část ezo veřejnosti se rozeběhla do náruče ASK a jeblé sektě Tichého.

Idioti, zaslouží po držce.
Někdo musí být vyloženě hnusný, ještěže to umím :-D



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Já mám totiž problém se stínovou matkou, nebo otcem, jsem ublížené znásilněné dítě v sobě a projektuju si totiž svoje emoce.

Serte na fotky a důkazy a logiku.

Stejně tohle idiotský vypatlaný lidstvo s vnitřní matkou a otcem bude muset pochopit, že v galaxii fakt samo není a že i když věda lže, že dimenze nejsou, tak dimenze jsou a planeta je skutečně inteligentní organismus, který má vědomí a ano, skutečně vesmír je inteligentní organismus taky.

Ale jestli zkurvený lidstvo potřebuje na přijetí této informace ještě sto let, prosím.
Může ještě sto let rýt držkou v zemi.
Jestli jim nacisti za druhé světové přišli málo, tak prosím, dejte si ještě třetí světovou, dvě tři totality, odžijte si orwella i japonský anime, zmrdi úchylácký.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ať jdou všichni ti mudrci se svým zjebaným egem nebo neegem do hajzlu.
Všichni mají jen plnou držku falešných proroků, ale když se jim před očima prohání porno Křešovka, tak drží hubu.
Když jsou tedy tak moudří, že si můžou dovolit otevírat hubu na kde koho a neustále mrvit mimozemský projekt, když tedy nepotřebují mimozemšťany a jsou tak posraný, že si nedokážou připustit že rádio a volty do hlavy nejsou "projekce vlastní mysli" ... proč tedy nepřevezmou otěže a tu společnost z těch sraček nevytáhnou?

Nebo oni jsou tady jenom od toho, aby duchovně hezky rostli?

Úchyláci zjebaný, na jejich roztomilý duchovní růst jim sere pes, do hlavy tu všem mlátí 5G, nabíhá technokratická digitální totalita, dějí se zvrácenosti před očima, národ je tažen do hajzlu bandou kolaborantů a oni mají na starosti jebat do tzv. "falešných proroků"?

Ať už si nikdo z těchto ezo chcípáků nezkouší brát do držky mimozemšťany.

Nevyznají se v tom, jsou z toho posraný, nechápou ani základní magickou realitu, když si namlouvají, že "matka země", nebo "reptiliáni" jsou projekce, ignorují realitu na nebi ...


prostě do hajzlu, co si o sobě myslíte?

Držte držky a neopovažujte se cokoliv posuzovat, když tomu nerozumíte.
A opovažte se ještě někdo vy slepci idotský pomlouvat jakýkoliv oficiálně ohlášený projekt Galaktické federace.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Na mimosmyslovém projektu GF na podzim 2021 se pěkně shodla naše esoterická scéna, že je špatný.

Hned tři slepice začaly kdákat, že je špatně, alespoň ty, o kterých vím.

Ač předtím kdekdo dělal všelijaké skupinové synchronizace a meditace a NIKOMU to nevadilo, ač to bylo někdy obzvlášť divné, tak na tento projekt GF se sesypaly všechny bezvýznamné kundy široko daleko, aby si zvedly svou prestiž, tak ho s velice rádoby moudrým rádoby přehledem setřely.

A ezo veřejnost nic, jediný, koho to nasralo, jsem byla já.

Běžte už fakt do hajzlu a neserte se do dimenzionálních galaktických projektů.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A jsem velice vděčná, že z té trojice Namu - Iša - Křešová, je NAMU mrtvá, Křešová prokázaná jako porno čubka a Iša nevím, ta ať si čte o Kozácích a třese se strachem z osudu Namu.

NAMU totiž byla odpověď pro všechny důry, které si chtějí přihřívat polívčičku na mimozemské věci, aniž by jí rozuměly a aniž by jí pomáhaly.

Prostě jenom a jenom stupidní esoterní ego, které jde a ničí.
Kdyby se tahle tenkrát nepustila do Galaktické federace a jejího projektu, ten projekt se mohl vyvíjet úplně jinak, protože měl až neuvěřitelný potenciál.
Ale tahle nána ho zadupala.

Dobře, že zemřela, zasloužila si to. Zabila ji Allatra, se kterou tehdy navázala kontakt a na to konto pomluvila GF.

Protože jsem tu mimozemskou válku přežila a myslela si, že ne, tak mám v sobě naloženo extrémního vzteku vůči všem kriplům, kteří schválně maří mimozemskou otázku.

Když vím, o co šlo, střílela bych za takovou zradu u zdi.

A vůbec všechny idiotské ezo vůdce, od Zelenky, Leinvebera až po Brožovku, kteří si vždycky strašně rádi uleví na kontaktérech s mimozemšťany, bych nejraději profackovala.

Jednou budou za kriply, doufám, že to nastane, ten okamžik.
Že se těmto zmrdům nepodaří zhatit kontaktní událost.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jako psychické medium ve spojení s mimozemšťany bych měla být vycukaná z výpovědí jiných psychických médií, které dokonale nesouzní s tou mou.

Nic takového se ale neděje, protože to, co je u nás "na trhu", mi nekonkuruje vůbec nijak a jiné výpovědi, než moje a Válkové a Ebe Olie a "Renaty" nejsou.

A co jsem tak velice mlhavě a okrajově zažila, ve skutečnosti to vypadá spíš tak, že kdyby všichni lidi v kontaktu s mimozemšťany řekli skutečnou pravdu o realitách, jak je navnímali, tak by to bylo bohaté a různorodé, ale společné znaky a pravdy by se našly.

A když má nějaký kontaktér zážitky úplně jiné, než já, což se stejně moc neděje, protože těch výpovědí je málo, od skutečných kontaktérů, ne insiderů, tak mě to až tak neirituje, je to zvláštní.
Válková je Drak, tak se jejími výpověďmi už nevzrušuju, Ebe Olie jsem nikdy nebrala vážně a "Renata" z exopolitika.cz má vjemy jednou za týden pár vět, čili je mi to taky dost jedno, co zase Ptaah vytáhl za hovadinu.
U jiných psycho médií jsem schopná pochopit, že maximálně se jedná o nějaký příjem informací, který se mnou nesedí, ale ta osoba za to nemůže a na osobu nemám vztek, ač by mě daleko více potěšilo, kdyby měla sama od sebe příjem informací, které jsou podobného ražení, co mám já.


Co mne ale vyloženě vytáčí, to jsou tyto fenomény:

ASK a Zprávy z Galaxie - hozené vidle do věci, sabotáž, práce NWO, výsměch mimozemské otázce, vyloženě SSácké politické zaměření, nechutnost, drzost do očí

vědmy, co se serou do mimozemských projektů, ač samy nemají napojení - Namu (po smrti), Iša (živá), Týna a jiné ...
po tom, co umřela Namu musím říct, že se všechny tyto debilky s "Galaktickou radou" a podobnými velice pochybnými spojeními odmlčely, protože vyčuly, že by taky mohly schytat po hubě.
Všelijaká posměšná vyjádření takových různých léčitelek, šamanek, vědem, na adresu mimozemšťanů a lidí ve spojení s mimozemšťany ve velkém ustala.
NAMU si dovolila poškodit galaktický dimenzionální jištěný mimosmyslový projekt.
Zaplatila životem a po tom, co jsem začala vidět hodně rudě a začala proti těmto idiotkám podobného typu jít, zdá se zavřely zobáky a jsou opatrnější.


No a třetí skupina, která mne vytáčí, jsou všeobecní mudrcové a mystici bez záběru.
Zelenka, Leinveber atd. Ti mají neustále plnou hubu toho, co je všeobecná moudrost, jedno klišé a rozumové stanovisko střídá druhé, jedno odsouzení a vymezení se vůči tomu a tamtomu střídá posměch nad něčím úplně jiným.
Sami melou z hladu a z jejich keců je znát, že NEVÍ, NEZAŽILI a NEUMĚJÍ.
Kontaktéři s mimozemšťany jsou oblíbený cíl těchto idiotů, vždy, když nemají co žvanit a potřebují si otřít boty.

Jenže naše realita je mimozemskou otázkou nabouchaná a když CIA a NWO obecně svírá veškerý politický a veřejný prostor a zločin je jediný platný zákon, tak mají mnohem větší šanci se domluvit s vybranými jedinci telepaticky a pak ty jedince nechat, ať rozšíří zprávu.

Jen si utírejte podrážky šmejdi.
Kosmické zákony fungují.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Z českého internetu jsem jediná, kdo má mimosmyslový přenos informací s mimozemšťany Galaktické federace, aniž bych si jakkoliv hrála na vědmu, léčitelku a chtěla za to jakkoliv peníze.
Taky jsem jediná, která podává kompaktní vizi, toho, co se stalo a jaké jsou kosmologické a další reality, týkající se této události.

Opravdu mne fascinuje neschopnost ostatních.
Válkové už nevěřím, protože informace nemá z vlastní hlavy, jak předstírá, ale třeba z knih "Eleny Danaan" a to bleju do truhlíčku.
Podhrázské s Ebe Olie podávají nekompaktní, utržená sdělení a musejí u toho pořádat zmalované potetované divadlo s příjmem přes nějaké tabulky.
"Renata" dostane jen občas nějaké útržkovité sdělení a jsou o ní stránky a posílá se to na vládu!
Neuvěřitelný.

Já mám kompaktní autentické, vlastní sdělení a zážitek, ale všem jsem dobrá jenom na to, aby se do mě strefovali a už toho mám dost.
Mám z toho jenom bolest a ponižování.

Já už nic dělat nemůžu.

Všechno už máme k dispozici.
Nic víc nepotřebujeme.
Máme mimozemšťany z GF denně nad hlavami.
Negativní mimozemšťani s nimi prohráli válku.

Až CIA a NWO doplete českým nánám hlavu, tak už asi nikoho GF zajímat nebude, ale pořád budou nad hlavami, pořád.
Od nyní naši planetu hlídkují oni, nikdo jiný.

Bude nám trvat dva měsíce, nebo dvě stě let pochopit, že nejsme v galaxii sami?
Propukne NWO nebo ne?
Těžko říci, že.

Český lid zobe CIA z ručky, ochotně a rád.
Galaktické federaci, i lidstvu to škodí.
A ASK na to co?
Prcá, přesně tak.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tehdejší mimosmyslový projekt GF na podzim 2021 byl přesně o tom, organizovaným, ohlášeným, zabezpečeným projektem, umožnit lidem vlastní informační mimosmyslové spojení s GF, protože jedinci, jako jsem já, když už přežili, tak jsou z veřejného prostoru extrémními metodami vypuzováni a navíc, já osobně jsem po tom zážitku prostě vycuchaná, vyčerpaná a nemám na to, dělat osobním a rozumným přístupem velké vlny, které jsou co k čemu.
Pak začala válka a řekla bych, že pole není tak klidné, aby se mohl tento projekt prozatím dále realizovat.

Jsou dva zdroje na CZ internetu, které jsou větší a mají dosah a jsou solidní.
Chvátal a Suenee.
Ani jeden z nich asi netrávil noci minulých let v děsivých bojích proti nějakým plazoidním, hmyzoidním a černo nóbl úchylům.

Suenee má stejný závěr a řešení, co říkám já - zírejte na nebe, CE-5 protokol.
CE-5 vymyslel Steven Greer a obnáší to i meditace, pokud někdo potřebuje nějaký rituál a nějak se toho bojí, je to asi vhodné.
Já tvrdím - nemusíte nic, stačí čučet na nebe a uvidíte je.
Jenom nesmíte chtít hned vidět bombastickou flotilu, jasná světla atd.

Když mi začala tato aktuální příhoda s mimozemšťany v r. 2019, než jsem do toho s nimi šla, každý večer mi museli dát důkaz.
Jednou jsem viděla oranžovou kouli, jak vyplula a zaplula do mraku.
Podruhé jsem viděla dvě malá plavidla, trošku svítící, jak vedle sebe koordinovaně střihly elegantní smyčku.
Pak dělali blikající mraky atd.
Je fakt, že v případě absolutní nutnosti se dokážou projevit i více jasně a viditelně.

Ale jejich nejběžnější způsob projevu na nebi jsou éterické objekty s mírnou světelností, na pomezí neviditelnosti.
Na zataženém celistvém, mlhavém, nebo kovově zataženém nebi jsou nepřehlédnutelní.

Jde o to, jestli to vůbec někoho zajímá.

Po X tisících letech tu máme mimozemské civilizace, no a lidstvo to nezajímá.
Řešení, jak se ubránit NWO, máme naprosto téměř na dosah ruky - určitě je to ale na dosah hlavy.
Opět, nikoho to nezajímá, místo toho tu bude Tichý dělat poštovny a táhnout všechno zpátky do prdele.

Mimozemšťani potřebují naše vědomí, náš zájem, pokud o ně není zájem, tak se věc hýbat nebude.

A obyčejný člověk bez reálné moci, zato s reálnou bezmocí, může sám za sebe udělat alespoň to, že se podívá na nebe a všimne si objektů GF a získá s nimi zkušenost, že jsou inteligentní.
Celá věc se může reálně začít hýbat, až to bude lidi zajímat, bez výsměchu, jako skutečná věc.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.9.2022 >

Zprávy z Galaxie - jejich buňky ve všech městech a Poštovny Tichého jsou prostě hnusná sektářská instituce, která zabíjí veškerý vědecký, vývojářský a mystický potenciál mimozemské otázky a názvu "Galaktická federace".

Je to mor, věřím, že to řídí CIA, nebo jiná tajná služba spadající pod služby ve prospěch globalistického NWO.

Navždy to zmaří vývojový proud, který byl reprezentován v projektu GF na podzim 2021.

Bohužel, česká esoterická veřejnost je hloupá a kolaborantská, takže vždy jde na ruku NWO a šlape po zdravých a pozitivních proudech.

Proto už se raději nebudu divit ničemu, co přijde.
Porno ASK asi zůstane v mlčenlivosti, evidentně to nikoho nezajímá.
Stejně jako skutečná Galaktická federace.

Lidstva stejně zbude jenom polovina, protože se prokázalo jako neuvěřitelně idiotské a hloupé, takže ač je pozitivní linie vlastně naplánována, GF vyhrála válku a planeta se plně obrodí od Drakoniánů, je to naše vítězství, naše věc, lidstvo to nezajímá a je tupé a špatně nastavené a tíhne k debilitě, otroctví a obecně ke zlu a půlka toho dobytčího stáda musí zmizet.

Takže není divu, jak se česká veřejnost chová špatně a zle k mimozemské otázce.

Asi to nedopadne úplně dobře, dá se očekávat, vývoj je vážně děsivý.
Stupidní degenerovaná sekta s porno čubkou v čele, místo inteligentní spolupráce obyvatelstva s Galaktickou federací.
To nám přece vysvětlila NAMU, že takhle ne miláčkové.
Už to bylo zlé znamení, že projekt GF sundá jedna divná ženská a její dementní vyjádření má takový vliv na splašené světlušky.
Je bolestivé a zoufalé pozorovat takovou debilitu.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

V současnosti se snaží NWO velice silně působit skrze 5G a všechny ty chemikálie, co máme v tělech, snaží se úplně maximálně naprogramovat dav pomocí vrcholně nacistického mainstreamu a velice silných a ubíjejících elektromagnetických vln.

Cílem je vytvořit plně duchovně ubité a tupé stádo bez napojení na vyšší světy.
Formovatelné a programovatelné na dálku.
Může jim tam snadno skočit chyba, protože kosmologický tok spravedlivosti umožňuje GF i nějaké zásahy a korekce.
Tak se třeba dá usměrnit, koho bude dav poslouchat, když se přehodí hodnoty v pozici "autorita" z nacismu na zdravý rozum, může to mít docela zajímavý efekt.


No a to je teprve začátek podzimu, máme se na co těšit.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Využili k tomu smrt královny Alžběty a ústup a mobilizaci Ruska.
Všichni se koupají ve vlnách tupých rádoby emocí.

Prožívat smrt Alžběty, ať smutně, či radostně, je nesmysl.
Jestli někdo věří, že když chcípne nějaká babka na očích, že je po NWO, tak je fakt dost jalový.
Ale je to velká masová událost, díky které se dá formátovat masivně lidská mysl.

Co asi pošlou do hlavičky osobě, která vyjeví radostně nenávistnou emoci, že babka zdechla?
A co osobě upřímně věřící, že je to smutná událost?

Lidi jsou jak malí.

Dneska chcípla bába, zítra papež a pak vyleze princezna Diana a Trump přiletí na obláčku taženém třemi sněžnými medvědy s křídly.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Už docela přestávám věřit tomu, že s tak debilním a hloupým národem se podaří definitivně zabránit nástupu NWO.
Zřejmě na nějaký čas propukne, zřejmě přesně na ten čas, který bude potřeba k tomu, aby vymřela polovina lidí, většinou očkovanců - na šok, hlad, zimu, nemoce, násilí a poruchy.
Potom ta polovina lidí - neočkovaných a s mozkem - už bude schopná se zkontaktovat s GF a svrhnout NWO.
Protože dívat se na nebe snad ještě zakázané nebude, to nebylo zakázané ani v gulazích a koncentrácích.

Trvání NWO je v současné době naprosto plně podmíněno jen a jen stavem psychiky a rozumového uvažování lidského stáda.
Již nehrozí jakákoliv technická podpora ze strany negativních mimozemských ras a ani z kosmologického hlediska nemá lidstvo definitivně skončit v úpadku, degeneraci a otroctví.

Nicméně, v současnosti jsou ty snahy zavést NWO velice intenzivní a nikdo proti tomu nic nedělá.
Nejvýznamnější naděje je rovnou nakontaktovat GF a začít s nimi spolupracovat.

Dělá pro to někdo něco?
Ne.

Naše strašně inteligentní alternativní veřejnost věří v základu dvoum věcem:

Jedna skupina věří tomu, že NWO může zabránit politickou cestou a na žádný emzáky nevěří.
Jsou hlupáci, bez šance a emzáci existují.

Druhá skupina věří tomu, že jakýsi pan Q je Nikola Tesla obklikou se vyslaný v čase, který s Trumpíkem a princeznou Dianou a podobnými všelijakými osobnostmi dělá absolutní převrat, "kdy se máme pohodlně usadit a pozorovat show", protože ten systém padá, sám od sebe pochopitelně

důkazem toho, co nejen za celou dobu nikdy nepřišlo a nikdy to nedostalo důkaz ... je to, že konečně chcípla bába v Británii.

Taková debilita zaslouží potrestat.

Jak jsou cenný lidi, který věří takový sračce?

Ne, idiůtci, skutečně GF potřebovala lidi jako jsem já a jiné, bezejmenné, narozdíl od vás s mozkem, odvahou a srdcem na pravým místě.
Žádnej Q není, CIA si z vás dělá prdel, to je celý.

Pokud nechcete NWO, musíte chtít Galaktickou federaci.
Taková je realita této hry.

Galaktickou federaci, ne ten SSáckej podraz Eleny Danaan a Dr. Sally.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

NWO má mapy lidské psychiky, na které si já musím velice bolestivě přicházet.

Protože mají lidi problémy pochopit, že existují mimozemšťané a že mystika a lidská duše, její čistota, vědomí, svědomí, ryzí uvažování jsou velice důležité, tak vzniká neuvěřitelný protitlak vůči mimozemšťanům.

Obrovský tlak v tomto směru vyvíjí mystici a esoterici, pro které je toto absolutní konečná jejich omezených schémátek a živnosti založené na iluzích.
Neuvěřitelný protitlak pochopitelně přichází od křesťanů, ale i od jiných, nikoliv přímo křesťansky orientovaných.
Pro ty jsou všichni s jakýmkoliv spojením, HLAVNĚ tím mimozemským, oběti, poškození lidé, blázni, falešní proroci, schizofrenici atd.
Protože že by se chtěla mimozemská civilizace spojovat s lidstvem, to je přece URČITĚ NEMOŽNÉ a žádné NWO podle těchto není a kdyby bylo, je to vůle boží a je špatné s tím chtít bojovat, i s vyfocenou flotilou nad barákem, to totiž může jenom DUCH a PÁNBÍČEK.

Tito vedou esoterickou scénu, rejžují za svou omezenost neuvěřitelné prachy, hovno umí, všemu jenom škodí.


Další skupina nemá ani mystický záběr, takoví mají problém pochopit spirituální stránku mimozemských civilizací, jejich hlubinné okultní přístupy, jejich komunikaci s živými planetami, bytostmi, silami, hvězdami, nedokážou pochopit základní kosmologii téměř ničeho.

ALE nedělá jim problém uvěřit, že když mimozemšťani, tak star wars mlátička. Když někdo "dobrý", tak americký miliardář.
Nedělá jim problém uvěřit, že spousta mrtvých osobností je nastrkaná v klobouku, odkud vyskáčou, až nějaká "Aliance", sestávající z osobností, které se k tomuto fenoménu NIKDY NEVYJÁDŘILY a kolikrát JDOU PROTI SOBĚ, samozřejmě a s úsměvem udělá převrat.

Nejlepší byl v tomto ohledu útok Bizona na Kapitol, po kterým se k celé věci Q-Annon Trump nijak podpůrně nevyjádřil a celý Bizon skončil ve vězení a Trumpík pro něj NEHNUL PRSTEM.

Podle mých zážitků Trump s GF do určité míry spolupracoval, ale byl to padlý Drakonián, tzn. původem Drakoniánská bytost, která se rozhodla vrátit ke Stvořiteli, proto spadl ve své linii dolů až na poslední nejnižší post, který obývá - což je D. Trump.
A ten vyfasoval emeriku k záchraně - typické pro Drakoniány, kterým je vše dost u zadku. To odpovídá.
USA se zachraňuje dost blbě.

Když Alžběta sešla věkem, nebo konečně se jim hodilo vytáhnout ostatky, tak je to jasný důkaz, že NWO padá.

Mezitím samozřejmě víme, že 5G už je hodný, protože Elon Musk má všechno kvantový, i péro, takže už je to bezpečný a Aurík nám potvrdil, že chemtrails už jsou zdravý a můžeš je používat jako osvěžovač vzduchu ve spreji.

Takže čeho se bát, že.
Vždyť je tolik hodných milardářů, Aliancí, chcíplejch babek a všehoznaalých mystiků s přehledem, že to všecko všecičko bude určitě výborný, to ani jinak přece nejde.


Zdůrazňuju, že veškerý ten bordel, který jsem pojmenovala, se dá doopravdy velice dobře shrábnout do diskreditační, zesměšňovací a znevažovací hloupé sekty, jak nám předvádí ASK a Tichý.
A to klidně můžete i hrát v pornu, nema problema.

A ještě více zdůrazňuju, že veškerý tento rozkládací a ničící bordel vznikl kvůli strachu a neochotě přijmout a pochopit skutečné mimozemské civilizace.
Kdyby tento strach nebyl, všechny tyto debility jsme si mohli odpustit a šlo by se rovnou k věci.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Posluchač Pavel se mě ptal na ten BLACKOUT
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
https://www.youtube.com/watch?v=QVmUt05wgrg

"To, co dělaj vlastně ty evropský vlády, já si myslím, že jsou pod kontrolou White Hats (Bílé Klobouky), že v podstatě dělají řízenou demolici tadytoho starýho systému, protože to jinak není možný ... to jsou chytrý lidi, přece každý musí vědět, že to, co říkaj, je nesmysl. Takže si myslím, že i ta naše vláda, ten Fiala s Pekarovou, jak vykládaj ty nesmysly, tak oni se tomu smějou, oni jsou herci."

Toto rozumuje ASK, která hrála v pornu a která se vyjadřuje i proti V.K, z aeronetu, který NAROZDÍL od ní má problém s vládní cenzurou.

A ten říká co?
Ten říká, že v současnosti Komise 300 (jádro globalistické mafie), nepotřebuje zkušené a schopné kádry, nýbrž totální hovada, právě na zničení a demolici starého systému. Tito šaškové v evropských vládách mají za úkol vyvolat nenávist lidu k národním vládám, mají za úkol navést celou společnost do příšerné krize a nefunkčnosti všeho, co fungovalo předtím. Potom, až budou lidi nenávidět národní vlády a budou v hajzlu, přijdou globalisti s řešením a nasadí Nový světový řád.

Takže hovno hovno, žádný Bílý Klobouky, ale Komise 300.

Který hovado bude i po tomto, co si toto přečel, věřit laciný porno kurvě, která má jediný problém na YT, když si dá do titulků "chceme zlikvidovat elity", nebo ten její zkurvený Auroran kecá až takový nesmysly, že je to i na YT příliš a která propaguje lživou globalistickou agitku, tak je sám hovado a přeju mu, aby ryl držkou hluboko v zemi.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A Andrejka se nelekne, nepřizná porno, nechytí se za nos, protože je HMYZÁK.
Hezky se pohodlně usaďte a nasávajte její "velice příjemnou" insectoidní energii.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Andrejka dále hlásá, že bude blackout někdy do konce září. Zajímavé.
Toto mi říkala Gf zhruba před dvěma měsíci taky. Že bude v září událost, která sundá systémy 5G, bude týdenní výpadek internetu, oni že během této doby nahradí systémy 5G vlastní technologií, že až se vše obnoví, už to poběží na jejich technologii, aby fungovaly GPS a podobně, že by lidstvo bez internetu skončilo v děsivém chaosu, protože na těchto satelitních systémech běží de facto skoro všechno.

Evidentně se to ale dozvěděla protistrana, takže se projekt odkládá, oni tvrdí, že základy, co mohli, už předělali, i bez události a nyní z 5G apod. běží pouze to, co si lidstvo zaslouží.

Takže blackout nebude.
Buď je možné, že i mně GF krmí naschvál dezinformacemi, protože mi nemohou dávat stoprocentní informace a nebo prostě protistrana jejich plány zná a vždy, když se vyvalí plány GF a dostanou se na stranu globalistů, kteří se tím chtějí legitimizovat, tak cuknou a plán nezrealizují.

A tak mi to připadá nejpravděpodobnější - že na nás pořád visí globalisti a snaží se naši práci znehodnotit a vetřít se do přízně.

Co dále ASK mlátí držkou:

"Udělali to tak, že všechno, co bude přicházet nový, má ty lidi vystrašit, protože si budou myslet, že je to ten Nový světový řád, ale ten už nikdy nenastane a nenastane nikdy nic, co by poškozovalo celý lidstvo."


No tak jo, tak brzo uvidíme, kam se celá situace tedy šine.
Tak až si budete užívat v rukou globalistů ten "nový věk" za dob NWO, počítejte s tím, že porno Andrejka hmyzáček není vyděšená.
Dostala tučnou provizi za to, jak s váma debílkama vyjebala. A srdíčko a svědomí ji netrápí.

Ale i potom, na zataženém ocelovém nebi, bude světýlkovat skutečná Galaktická federace, která ne a nemá ráda ani ASK, ani Elenku, ani Elonka.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.9.2022 > koukool> 

Jasně, já budu nahánět jejího hmyzího prasoidního synka, aby zapřel, jakou má maminku kurvu.

Všechno má ta hnusná zrůdička stejný a umělá inteligence není schopná aplikovat osobu do filmu tak, aby bylo shodné naprosto všechno, včetně rukou, čar na dlaních atd. A aby nebyl vidět vůbec žádný sek, žádná manipulace.

Hele, vždyť je to jedno, stejně se řítíme do NWO, tak o co jde.
Já budu mít čistý svědomí, že jsem to říkala, že ASK je hnusná kurva od NWO, možná budu mrtvá, možná ne.

Když jsou lidi debilové a vylízaný kreténi, kterým dělá obrovské problémy pochopit co lítá na nebi, tak co bych se až tak nadměrně rozčilovala, že bych se mazala s jejími špinavými haranty a ptala se jich na jejich idiotský úsudek.



<reagovat 
čtenář Paayin - 22.9.2022 > To máte pravdu.
Kdykoliv se snažim s kýmoliv mluvit na toto téma tak se akorát vždycky setkám s demencí lidí který absolutně o tom nechtějí ani slyšet ikdyž to sami vidí na obloze..

Radši si budou jak vymrdanci jen stěžovat že je život nefér ať chcípnou třeba když nechtejí hnout prstem.

Kolikrát jsem říkal jak v osobním životě tak v práci "Takhle to dál nejde pojďe s tim něco udělat" tak šli radši chlastat nebo fetovat..

Budu se dál snažit informovat skrze vás ale jsem z těch debilů taky užý neskutečně demotivovanej

Každopádně děkuju aspoň za vás.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.9.2022 > čtenář> 

Toto se dá jedině rozkřiknout a měli by s tím být konfrontováni všichni, kdo se připojují a šíří věhlas Andrey Svobodové Křešové.

Pokud se rozhodnout nevidět a neslyšet a dál naprosto iracionálně zpochybňovat, že v pornu je Křešová, protože to už je skutečně iracionální, no tak ať si věří její debilní sektě jak chtějí.

Budou hrát přesně ty debily, jak jásají, když nastupuje NWO a pak na to natvrdo doplatí. Nedivila bych se, kdyby ASK NWO v budoucnu nechutně obětovalo pro další účel, kdy s jejím případem definitivně zavřou hubu všem nadšencům s mimozemšťany.
Obří porno rozmázlá kudlanka na zdi.

Pokud je ale někdo s mozkem, měl by vidět tuto nechutnou hru, kdy je skrze exo-politiku a GFS a Elona Muska a jakési "Bílé klobouky" jakože alternativu legalizován globální mocenský řád NWO, který chtějí a mají v plánu viditelně zavést.

Kdyby v tom nehráli roli skuteční mimozemšťani, tak by nebyla naděje tak, jako tak.
Ale oni v tom roli hrají a já jako jejich psychické medium na toto téma, na ASK neustále upozorňuju.
Já to poznám, že ona je podvod.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No a co se týká toho nevidění mimozemšťanů, tam si myslím, že je to zatím poměrně subtilní záležitost, kterou vidí hlavně zajímající se.
Ovšem v případě, kdy na zataženém nebi něco poletuje a houpe se v poli na obloze a lidi to ignorují, což se určitě musí dít a děje, tak se jedná o nějakou psychickou záklopku.
Další věc je ta, že se lidi mimozemšťanů bojí, mají zafixováno šediváky.
Nevěří v nic dobrého.
I mystikům je obtížné vysvětlit, že v Galaxii jsou organizace, které jednají v náš prospěch a že to NWO je docela nebezpečná realita a ne mýtus.

Jsem z toho už unavená, že jsou lidi tak stupidní a nikdo nevěnuje mimozemské otázce pozornost, kterou si zaslouží.

Nebo je v tom extrémní paranoia.
Příkladem budiž pojem "Annunaki", který velice obecně označuje galaktické humanoidní rasy.
ASK z toho udělala synonymum zla.

Vládne v tom debilita a tu debilitu vytváří NWO, všelijaké CIA a podobné tajné služby rozjíždí nová a nová kola dezinformací a deziluzí, hlavně aby nebyl klid, aby nevznikla veřejná diskuze lidí s mozkem, ne jen vypatlaných hovad a hlavně aby veřejnost neřešila oblohu.




<reagovat 
čtenář Paayin - 25.9.2022 > Jak říkáte lidi jsou úplně debilní hlavně Češi mě denně osočujou že jsem antivaxer,ruskej šváb,schyzofrenik a celkově blázen..
Ale vůbec jim nevadí že mají poškozený těla z té rádoby "vakcíny" , nevadí jim že je NWO ožebračuje a celkově z nich dělají novodobý otroky a už vůbec jim nevadí že nás ženou do katastrofy ale jim to vlastně ani nedochází neboť je pro ně ČT a CNN Prima fake news modla..
Můj názor je takovej že i tihle lidé by měli bejt potrestáni úplně stejně jako NWO

<reagovat 
čtenář Paayin - 25.9.2022 > Asi 2 měsíce zpět jsem se rozhodl že se půjdu pokusit zdiskreditovat Elenu a mrtvici ASK použil jsem k tomu vaší fotku Eleny kde to vypadá že má reptiliánský oči (já si osobně myslím že to tak jenom nevypadalo ale že je realnej reptilián) a k tomu jsem použil informace který jsem nastudoval od vás a místo toho aby se trošku lidi zamysleli tak si ty český vylízanci šli koupit její knižní nesmysly.
Ten den jsem přehodnotil jeden svůj názor - "Ne každej si nezaslouží svobodnej a spokojenej život s GF,tohle si každej musí zasloužit"
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > čtenář> 

Jojo, je fakt, že lidí, kterým to trochu více myslí a mají i nějaké vlastní zkušenosti, díky kterým dokážou profiltrovat pravdu a lež, je dost málo.

V celé této věci jakékoliv alternativy, hlavně v té o mimozemšťanech, jsou okamžitě nasazeny vadné proudy od tajných služeb, souhrnně NWO.
Jakmile někdo začne rozvíjet nějakou myšlenku, případně přijde s poselstvím, okamžitě je nasazen "levnější", populárnější a hlavně neskonale debilnější falešný proud, který na sebe nabalí poměrně hloupé lidi a celou věc znemožní.

Jak jsem to zažila, tak celá věc byla velice složitá na rozpoznávání, i během dimenzionální války, ze začátku jsem vlastně spolupracovala s nepřáteli, teprve později, když odpadli reptiliáni a tato "těžká váha", vyšlo najevo, že celá jedna klika tzv. spojenců jsou nepřátelé.

V realitě je rozpoznávání pochopitelně o to těžší.

To, jak fanoušci ASK, ED, Aurorana atp. nechtějí vidět důkazy, podezření, neslyší argumenty proti nim, nezajímá je srovnání od jiných ... to je přízračné pro celou tuto ezo scénu.
Jsou zaslepení. Jdou ve starém modelu uvažování, jsou unavení a chytají se pohodlnějších cest.

Situace je v něčem dobrá a v něčem špatná - špatná je právě v chápavosti populace, v angažovanosti celku.

Díky tomu, že je společnost velice apatická a zabržděná a nespolupracuje a pokud už je nakloněná alternativě, má tendenci jít falešným směrem, se právě nedá očekávat nic idylického.
Společnost tendenčně směřuje k technokratickým řešením.
Dá se očekávat něco zlého, něco, co sejme ty davy, úporně vše držící ve srabu.
Zároveň ale probíhá i to dobré, co bude vyloženě zlé scénáře brzdit.

Dá se očekávat zdravotní následky očkovanců, nemoci, smrt, neplodnost. To je taková jistota do budoucna.
Co do toho přijde dále, je otázka.
Je jev, který je nemilý - tupé stádo vždy jednou za čas naakumuluje zlou energii, se kterou se dá potom nakládat a vznikne "další útok", ze strany temných sil.
Je to únavné a dlouhodobé a velice negativně to zatěžuje pokrokové lidi, kteří "drží pole", jak se říká.
Vše však jednou končí, jednou dojde v tomto procesu ke zkratu.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jako člověk, co drží pole, už jsem se dostala X krát do stavů, kdy jsem vyloženě souhlasila s depopulací.
Nemáme na výběr, když na nás visí davy líných, hloupých, zhypnotzizovaných a proti nám poštvaných lidí, je to otázka přežití.
Já si přeju, aby polovina lidí zemřela. Očkovaní v první řadě a ti jsou ve státech zatížených zlou karmou.
Vše je spravedlivé.
Až zemřou, bude dobře.

Já už se za to nijak nestydím, že si to přeju.
Nemám k lidem dobrý vztah a během minulého roku jsem dospěla k absolutní deziluzi.

Oočkovanci, kteří chtějí být ve spojení s SSáckými západními státy a zločinným USA a jak odporný Hitlerovi zmrdi mají jako první prioritu zničené Rusko ... ne a ne, nechci aby žili.
Už se to nedá omlouvat, manipulacemi NWO, vystupováním trolů atd.
Ty lidi jsou odporný odpad a je v pořádku si přát jejich smrt.

Nejlepší verze, jak zachránit lidstvo, byla tato: spolupracovat s GF, tím že se budou zajímat, co létá na nebi a docílí kontaktní události, následně dojde k odtajnění a k jasné definici cca 10% infiltrace do lidské rasy a dojde k odsouhlasení lidí, že chtějí zabít tuto infiltraci a následně by k tomu došlo.
Obnášelo by to souhlas s popravou 800 milionů "lidských" bytostí.

Tato verze ale padla, lidi chrání tu infiltraci, takže budou muset chcípnout s ní - takže ne 800 milionů, ale 4 miliardy.


Jak se to ale stane?
A jak zaručit, že pomřou jen ti, co si to zaslouží?
A co se stane, když už to nevydržíme a neudržíme pole?
Hlavně, ať vydrží planeta, to je hlavní.


Dementnost lidí je zdá se neměnná, kdo hájí USA, pro mě není člověk a přeju si, ať zemře.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 25.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak mě depopulace přijde normální - ne v tom ohledu jak to bere NWO, a že i přímo se určí počet přeživších a musí se do toho vejít skupina kterou si sami určíme... to fakt ne. Na konečném počtu nezáleží, hlavně když odejdou nenapravitelní degeni.

Však, v přírodě ty degenerované taky skupina zvířat neprotěžuje, nedělá jim spešl místo ve společnosti a už vůbec z nich nedělá vůdce smečky / stáda. Nechaj je někde za sebou chcípnout nebo je i vyženou.

Před lety, když bylo ještě považování za anomálii v DNA jenom teploušství, a uváděly se 4%, tak jsem fakt věřila, že je to degenerativní proces v lidském druhu. Dneska je to norma, podobně jako pedofílie, máme nevim kolik pohlaví, to se snad už nedá ani spočítat natož vyjmenovat a doslova se tvrdí že každej pátej člověk na světě má jiné pohlaví jenom nepřiznané - a tohle už není ani přirozený vývoj, to se jen kultura a NWO snaží naprogramovat, vsugerovat skrze kulturu. A lidstvo to příjmá, ještě jim děláme místo ve společnosti, tolerujeme, doslova je vyzdviháme jak jsou odvážní že nechají už od kolébky přeoperovávat své děti na jiná pohlaví... někteří lidé se ztotožňují jako věci, zvířata, bezpohlavní...
Přitom zdravá společnost by měla rodiče, kteří přeoperovávají své děti dřív než z toho mají rozum, prostě vyválet v dehtu a peří, uvalit na ně nesvéprávnost a vyřadit ze společnosti, + ideálně vykastrovat, hlavně ať to neklade vejce

takoví doufám že jsou nabodaní aspoň 20x a tady prostě nás to nemůže mrzet, když řeknem že je třeba tenhle vřed z lidství vyříznout.

Tohle nemá prostě s námi jakožto druhem nic dělat, přírodně ani evolučně pro to zdravý důvod nenajdeme, je to jenom nemoc mysli, která neumí myslet sama za sebe a nechává si vnutit kulturou, že aby byli schopni žít, musejí se výrazně odlišit, udělat ze sebe chudáky a pak participovat na společnosti.

Kdyby se ve společnosti zvířat vyskytl takový omyl, příroda to nemilosrdně vyškrtne z genofondu. Očkování proti cošitu je to samé.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > Kiki_> 

Právě, on když si člověk představí planetu s tolika lidstvem s tak blbým uvažováním, je mu jasné, že toto do budoucnosti neprojde.
Já pořád doufám v to očkování, že to je ten základní řez, je to to nejspravedlivější, co jsem kdy viděla, kdyby to měl být ten mezník, který vše vyřešil, byl by to nejgeniálnější tah kdy vůbec.

U nás to vzalo 2/3 obyvatelstva, těch, co tíhnou k mainstreamu, hrozba totality je netrápí, nacifikace je nestresuje.
Předtím uvědoměle chodili na jehlu, potom uvědoměle mektali ukrofašismus.

Kdyby chtěli zdechnout, jedině super.
Bylo by po problému.
Jenže jak víme, to by bylo pro živoucí realitu příliš elegantní a předvidatelné, takže se do toho možná zapojí i nějaké nálože na raketách, až ruský lid řekne: dost Vláďo, máš rakety.
To řekne pravděpodobněji, než jenom "dost Vláďo".
Taky se může přidat nějaká ta přírodní pohroma.

Když si představím USA, jak tam stanují na chodnících, mají cenově nedostupné bydlení, jsou morbidně hloupí a obézní, nakrmení jejich dementními kecy "jak to zvládnou", jak žijí nezdravě a dravě a ve stresu a nechávají svoji zrůdnou vládu ničit další a další národy po celém světě ... tak si taky neumím představit, že tam naprosto stejný bordel bude i za 20 let.
Nebude.

"Gender" matlací agenda je zločin, na tom je vidět, jak chtějí, aby vypadal budoucí člověk - dezintegrovaný bezpohlavní vystresovaný a traumatizovaný otrok, ideálně neplodný.
To jsou úchylárny vesmírného viru.




<reagovat 
čtenář Paayin - 25.9.2022 > Přeju si už to samý při takový situaci se snad ani nedá přát něco jinýho když tyhle tupý hlavy vyloženě sabotujou pokrok a změnu k lepšímu.Mají jedinej úkol a stejně ho poserou tak za to musí nést plnou odpovědnost.Doufám že se tak stane brzo.
Zatim budu diskreditovat NWO u každýho s kym se budu bavit a snažit se navázat kontakt s GF ikdyby to mělo bejt přes psychidelika

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > čtenář> 

Já myslím, že navázat kontakt s GF není vůbec těžké a není k tomu nutné do sebe ládovat psychedelika. Co se týká pomoci jako takové, na informační a energetické úrovni, tak oni pomáhají komukoliv, kdo o to vyloženě zažádá, kdo se nechá, kdo neklade odpor.
V současných dnech přišel doopravdy velice silný nápor protisíly, vše je energeticky náročné, i nervově, vše je velice vyčerpávající, navíc v médiích do toho řežou čím dál víc SSáckým stylem úplné vykloubenosti.

"Prát" se do toho s lidmi, snažit se jim otevřít oči násilím, je věc, která člověku musí brát sílu.
Já se takto s lidmi napřímo nepřu, to nemá smysl.
Myslím si, že nemá příliš smysl cpát všem známým svůj postoj, má to smysl, když mají zájem, když ne, nevede to k ničemu, než k hádkám.

Dále si myslím, že není nutné mít v sobě nějaké drogy třeba pro to pozorování mimozemšťanů na nebi.
Opravdu netuším, jak to funguje u jiných lidí, ale já a foťák vidíme éterické polosvětelné body, lodě, různě veliké, často lítají jakoby ve dvojici, jsou chytré, dá se s nimi navázat spojení pomocí mysli, oni potom reagují pohybem, člověku třeba i přijde nějaká myšlenka.

Já jsem jasnoslyšná, tzn. "hlasová zpráva" mi přijde jako normálka, ale jasnovidná nejsem a ta světla vidím - jsou intenzivní asi jako slabá hvězda, nebo i méně, někdy více.

Myslím si, že člověk, který je chce vidět, je uvidí, když ne hned, tak třeba po delší době, jde o to si myslím, hlavně si toho všimnout.

Ten nápad "za každou cenu navázat kontakt s GF i pomocí psychedelik", pokud by byl myšlen jako navázat vnitřní telepatické spojení, ve formě channelingu, od toho bych varovala, to ne, to nedělej, pokud chceš kontakt, zkus to pozorování.

Tady jde o to, že já mám napojení typu posedlost, je to doopravdy nebezpečné a zdá se, že to mám skutečně dáno do vínku jako misi, že prostě tak ten život mám postavený. Vše mi přišlo samo a spíš i proti mé vůli.

Když budeš rvát něco násilím, něco se toho chopí, něco ti tu GF nahradí - já myslím, že pokud doopravdy chceš navázat tento kontakt, úplně nejbezpečnější cesta bude všímat si těch mimozemských inteligentních objektů na nebi a když se ti podaří se s nimi domluvit, že začnou reagovat na tvé myšlenky a budeš vidět, že skutečně je to o komunikaci mezi tebou a jimi a uslyšíš v hlavě i nějaké jejich myšlenky, tak potom máš už určitou jistotu, že skutečně mluvíš s nimi.

Jinak je to velice nebezpečný nápad, chtít se násilím, i pomocí psychedelik takto někam navázat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > čtenář> 

Úplně nejmocnější ochranné a uzdravující kouzlo, které v tom všem existuje, je z mého pohledu spojení se Stvořitelem a planetou Zemí/Tarrou/Gaiou/Ardou, ve středu planety, v srdci. Je to ten archetypální přístup - spojit nahoře i dole, nebe a zemi.
To funguje.

Je to mocnější, než samotná GF.
Je důležité mít na prvním místě sebe a čistotu spojení se Stvořitelem, já toho dosahuju formou "žádosti" o prošetření, že musím mít čisté srdce a vždy si uvědomit, že nejvyšší rozhodovací slovo má Stvořitel, že ten rozhoduje, co bude a nebude, že člověk musí být ochotný vždy podléhat kosmickému zákonu a mít tuto instituci v úctě.

Na ten princip jsem přišla pomocí obranného a bojového stavu, kdy jsem přišla na věc, že když "zavolám" černou díru nekonečna a postavím se do jejího středu, nepřátele začnou umírat.
Když jsem to zkusila poprvé, byl to hazard a nejšílenější věc, kterou jsem kdy udělala - a řekla jsem si - jen Stvořitel rozhoduje o mém bytí a nebytí, za okamžik nemusím být a přesto se nebojím a žádám o spravedlivé rozhodnutí, jestli zabije mě, nebo nepřátele. A "zmizela jsem" ve smyslu osobnosti a ega a v tom přímém propojení, které vyžaduje čisté srdce se nebát nechat se provětrat Stvořitelem, je člověk úžasně silný a mocný.

Časem jsem přišla i na opačnou fázi téhož a to je vyživující, podpůrčí, světelná fáze, která je "pro nás" a skutečně je to finální řešení, že naše srdce začnou tak silně tíhnout k míru, klidu, harmonii a lásce, čistotě mysli, myšlenek, že zmizí vše špatné.

V bojích dimenzionální války jsem ale nedokázala být tak v klidu a používala jsem spravedlivý hněv a nepřátele zabíjela, bylo to správné, šlo o vesmírný vir, který nás chtěl definitivně zlikvidovat.

Nyní jsme už ve více uzdravovacích fázích, takže militantní bojové situace ubývají, ale přesto se stále vrací.

Spojení se srdcem planety je stěžejní, je to stabilizace v času a prostoru, v příslušnosti, skrze planetární jádro prochází silné vesmírné vlivy.
Je povahou milující a laskavá, vlídná a radostná, velice podpůrčí, ovšem dokáže být i démonická hněvivá bohyně. Rozhodně ale nemá smysl se její duše bát.


To je základní - vztah se zemí i nebem, s nahoře i dole.
Poskytuje to základní duchovní stabilizaci a pomoc.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A ještě je výhodné při tomto postupu, jak navázat kontakt s GF, pokud je taková touha, že se člověk snaží nejdřív uvidět ty objekty, všimne si jich a začne s nimi pomocí mysli spolupracovat, to, že jakmile člověk už je zaregistroval, tak podle jejich pohybu uvidí jejich povahu.

Takhle, jak to popisuju, tak to může vypadat strašidelně, ale jakmile je člověk už na nebi vidí, tak vidí, že oni jsou přátelští, vtipní a chytří.
Oni se projevují už pohybem - od té doby se člověk nemusí bát, jich už vůbec, prostě vnímá, že na druhé straně není nikdo zlý, ale že jsou tam inteligentní a přátelské bytosti, od kterých nehrozí nic zlého. U tebe si myslím asi nehrozí, že by se ti přitížilo, protože jako člověk, co touží po průlomu do nové, galaktické éry, jsi v hledáčku temných sil i tak.

Jakože takový okamžik navázání kontaktu může myslím si u někoho spustit i poryvy zlých sil, pokud by byl do té doby pro zlé síly "neškodný", tak od té doby pro ně bude nepřítel a může se stát, že po něm půjdou. Ale tam zase potom už napřímo pomáhá GF proti nim.

Každý to má jinak - někdo má automatické ochrany zvenku, protože se nemá jakkoliv účastnit bojů.

Myslím si, že u většiny lidí to nespustí nic zlého, když uvidí mimozemšťany a začnou s nimi myslí spolupracovat, že doby, kdy to bylo skutečně nebezpečné a spoustělo to tvrdé útoky NWO, už jsou pryč.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.9.2022 >

Jinak ASK obhájila post starostky Prackovic, takže pracička z porna bude tvrdou rukou řídit dokonalé odpadové hospodářství této obce a dál bude porno starostka a porno andílek.

Kudlanka jede! :-D

Dokonce na FB doporučila všem svým následovníkům, ať ji jdou okatě psát blahopřáni na FB Prackovic, že "A když mi napíšete gratulace 😂😂a pošlete lásku na obecní stránku, tak to temno snad prosvítíme."

Takže zatěmněné Prackovice nyní budou prosvíceny láskou a každý, kdo porno starostku nemůže, bude prosvícen.

Vyhrála stylem, že její strana - organizace nezávislých existencí - dostala ve výsledku 52% a ona jako první kandidátka 138 hlasů, což je 14,71% z celkového počtu hlasů.
Tzn. 85% té obce chce za starostku někoho jiného.

A ona vyzve svý bloudy ze Zpráv z Galaxie, ať ji jdou okatě gratulovat a prosvěcovat láskou jejich obecní FB.
Přeloženo to znamená toto: pojďte srát lidi z mojí obce, pojďte dělat zlo.

To je obecně její zábava - někoho vytáčet a srát.
No ale je to kudlanka, co by člověk chtěl. porno starostka, porno andělíček.

Pořád to porno existuje, stále tu je a stále je na tom vidět, že v pornu hraje tato paní.
Ale kudlankovití a obecně hmyzáci dělají takové neuvěřitelné kousky neustále, není se čemu divit.

Holt, infiltrace do lidské rasy - největší podvod je ten, že tato infiltrovaná verbež vypadá jako člověk. Kdyby byli ve svých pravých podobách, neměli by šanci tu nadělat jakékoliv škody.
Veškerou škodu zařizují manipulací.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tohle jsem našla ve vší tý lásce pod vítězstvím ASK na FB Prackovic:




Jo, to je ono, přesně tak, tak nějak, jeden obraz vydá za tisíce slov.

Ale i tak mi to tak nějak zvlášně vyhovuje, že dále starostuje. Jako starostka se bude jako porno kurva ještě lépe rozmazávat.




<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 26.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ja som tento vysledok očakávala.
Ten, kto ju drží za gule, ju potrebuje mat v popredí.

Ona je tá, čo Auroranovi a jeho novému náboženstvu, novej sekte, dláždi cestu vpred a je to ona, čo dláždi cestu vpred aj Tichému, s jeho novym finančnym systémom Gesara/Nesara.

Krešová je klúčovou postavou v tomto procese pri tom, ako dokázala preniknút medzi ludí a doslova ich zhypnotizovat jej hlasom uspávačky hadov. Teda má sledovanost svojho zhypnotizovaného publika a tomu sa už potom rovno do mozgu naočkuje vhodná “duchovná” srágora.

Musí byt starostkou, teda, naoko “niekym” a váženou osobou, lebo obyčajná odkopnutá nula s prehratymi volbami by nemala tú pravú váhu.
Ten, kto ju platí a drží za gule porno-videom, jej už raz pohrozil, ked sa chcela stiahnut. Nesmie sa stiahnut, ani z postu starostky, ani z jej ezo-vyčíñania. Musí byt starostkou, či chce, alebo nechce. Ona podla mña už ani velmi nechce, ale musí.

V lete si plánovala oddychnut a od všetkého sa vzdialit, doslova dat od toho ruky preč.
Prerastalo jej to cez hlavu, predsa len, tak obrovská kudlánka naprešovaná do Krešovkinej fyzickej podoby, to dá zabrat…
Priíšerne ju bolela hlava celé tyždne/mesiace a chcela sa stiahnut.
Potom na ñu jej vydierač vytiahol porno-video a ona začala makat 3x tolko, ako pred tym.
Vyhrážanie zabralo, musí makat až do chcípnutia, bude z nej vyžmykany všetok potenciál. Bude slúžit NWO plánom až pokym nevykychne.

Vedela som už vtedy, ked to video vyšlo, že sa stala starostkou za urcitych podmienok a z určitych dôvodov.
Nikto neokupuje taky post len tak.
Vyrobil sa kompromitujúci materiál a ona sa stala starostkou. Vydieratelna a poslušná.

Ten, čo ju urobil starostkou prvykrát, ju urobil starostkou aj druhykrát.
NIKDY vo volbách nebol problém pridat a ubrat hlasy tam, kde to bolo treba urobit. Volby su globálny a lokálny podvod, to už snád dnes vie každy.

Ako vravím, zhrnuté a podčiarknuté - Krešová starostkou MUSÍ byt aj nadalej. Musí mat určitú váhu v očiach ludí, aby tie zrúdne svinstvá, ktorym otvára cestu a zhmotñuje ich v realite obyvatelov Československa, mali váhu.
“Andrejka je chcená, Andrejku má každy rád, prehrali ste temní, v Andrejke vyhralo svetlo.” - takto si jej volebné vítazstvo vysvetlujú tie jej fanatické idiotky. Bez toho, aby si uvedomili, ze najväčšia temnota operuje práve cez ich Andrejku…

Pod sviečkou byva najväčšia tma… Toto na ñu dokonale sedí.
Asi ju má v hrsti nejaky Drako, toho odporného brylatého zeleného kudlánkového švába…

Mali sme na Slovensku kauzu Gorila, okolo roku 2006, kde došlo k odposluchom stretávok medzi Ficom, vtedajším predpokladanym vítazom volieb a Haščákom, magnátom z NWO, ktory Slovensko vlastne ovláda.

Haščák: “Toto sú vysledky volieb. Chcem vediet, akych ludí plánujete obsadit do rezortu zdravotníctva.”
Fico: “To je nejaky Váš prieskum, čo ste si nechali vypracovat?”
Haščák: “Nie, toto sú už konečné a definitívne vysledky volieb.”
Fico: “Ako? Ved volby sú až za tri tyždne!”
Haščák: “Vravím Vám, že toto sú vysledky volieb.”

To boli parlamentné volby. Celoštátne a vopred zorganizované. ‘Niekto’, nie ludia, rozhoduje o tom, kto bude vládnut a ako bude vládnut. Ak sa toto stalo na Slovensku, potom v nejakej zasranej vesnici, kde smrdí Krešovka a má aj nadalej smrdiet, niečo také nestojí nijakú námahu...

Ludia sú idioti, ak si myslia, že volia a rozhodujú.
Ludia sú idioti, ak si myslia, že vakcína je život a sloboda.
Ludia, nezaočkovaní, sú idioti, ak si myslia, že novy system Gesara/Nesara porazí ten stary - nevidia, že sa stále v tom systéme točia dookola; jednymi otvorenymi dverami budú ako ovce nahnaní do novych otvorenych dverí V TEJ ISTEJ OHRADE (v tom istom systeme).
Ludia sú idioti, ak ich novym náboženstvom je Auroran a veria, že naši bratia mimozemštania sú taky šialeny odpad, ako “Persuánec” Milan Berger…
Ludia sú idioti, ak berú vážne Krešovú a jej psychopatického kámoša Milana Bergera.

Je to šialená psycho-apokalypsa…
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.9.2022 > Marianna24> 

Zní to dost pravděpodobně, že je ASK v rukách někoho jiného a musí dělat to, co se jí nakáže. Ale zároveň z ní mám pocit, že ji to dělá radost, tato sabotážní činnost, že není jen něčí loutka, ale že je sama pořádně zkažená a zaprodaná, prostě kudlanka.
A ještě je tu otázka, co na ni mají dále, protože kdyby to bylo jen toto porno, tak to už je de facto venku. Nevím, jestli se dá celá tato záležitost zavřít s tím, že "je nejasné", jestli je ve videu ASK a já, když na to neustále upozorňuju a jdu proti té hnusné osobě, jsem "pouze blázen".

Já věřím, že je za ní ještě další osoba a za tou osobou celé organizace.
V případě, kdy by existovala velice oražená, bezbožná, amorální a bezvěrecká osoba, která si usmyslela, že na podloží víry v mimozemské civilizace a příchodu nové galaktické éry založí sektu, tak se takové osoby okamžitě chopí právě NWO a nabídne ji daleko velkolepější podmínky, aby mohla svoji hru rozehrát v daleko větším stylu, což dokonale sedí na raketový vzestup ASK.
Takoví lidé jsou ale často namočeni v horších věcech, než je porno.
Je známo, že elitní smetánka všech politických kruhů, které je potřeba podvázat a pojistit, mají vydírací film, ve kterém figurují při satanistickém rituálu bestiálního umučení dítěte.
Prostě přijeli na pozvání, byli tam, když se to dělo.

Takže jestli je toto porno ten nejhorší kalibr, který na ASK existuje, myslím si, že toto je jen "polívčička", proti tomu, kdo je ona doopravdy.

U těch voleb jsem si prošla i její okolní obce, jak se tam volilo, je velice zvláštní, že všude je průměr osoby, která vyhrála, kolem 15%
Připadá mi to jako nepřirozené, protože v malých obcích se lidi dost znají a někoho mají za oblíbence.

Dlouhodobě nevěřím v pravost volebních výsledků, nejvíc jsem nevěřila výsledkům voleb 2021, to mi přišlo vyloženě zfušované, protože Volný musel mít daleko víc hlasů, podle pozorování obyvatelstva.
Tehdy nám sem prostě NWO nasáčkovalo protektorátní vládu, za anglosaské iluminátské zájmy proti Rusku.
Volby jsou jenom divadýlko pro lid - lidi na výsledcích vůbec nic nemění.
Proto nevěřím v demokracii, je to podvod.

A naprosto souhlasím, s tím, co je napsáno.

Ona demokracie, i kdyby nebyla podvodný systém řízený NWO, založený na "volbách" a ten systém skutečně fungoval, tak jak se nám předkládá, tak není možné tímto stylem véíst jakýkoliv stát a národ, protože vše vyžaduje dlouhodobější perspektivu, plánování, rozmysl a je vyloženě potřeba, aby věc držel co nejlépe jeden člověk, odborník, případně sdružení odborníků, jejichž podstata je národní a nikoliv kolaborantská.
Jakmile je systém, že se neustále po 4 rocích střídá "vláda", tento přirozený způsob vládnutí padá ne vysoké úředníky vlády, kteří zůstávají a nemění se.
Prakticky poté vládnou lidé, které nikdo nezná a nikdo je nevolil.
Jak je popsáno v GB seriálu "Jistě pane ministře"

Demokracie je z podstaty nesmysl.

Říká se, že ještě nikdo nic lepšího nevymyslel. Dost pochybuju o takovém výroku.
Nejlepší způsob vládnutí je národní ustanovená vláda, na které se shodne lid. Možná by měly existovat jen "oborové volby", tedy v případě, kdy jeden z resortů vládnutí upadá - třeba školství, zato zemědělství a průmysl prospívá a nikdo s tímto způsobem vládnutí nemá problém a neexistuje výrazná kritika, pak by se konaly volby pouze ve smyslu, kterého odborníka na danou věc zvolit, v případě, že staré vedení selhává, případně už toho má dost a nechce už vládnout.

Rozhodně to, co nám tady frčí před očima, je podvod.
A je úplně absurdní, že Rusko má Putina a Rusové chtějí Putina a on musí měnit zákony a všelijak s tím šibovat, aby mohl být dále prezidentem "podle demokratických pravidel".
Aťsi USA vysere s demokracií oko.

Už je to prokázáno jako podvod.


ASK je ale určitě zvolená "z lásky" :-D

Toto je z jejích odpovědí pod YT videem o Blackoutu

"
elis e fox
před 1 dnem
Krásná předpověď. Malý dotaz. Je září 2022, co když vám ta předpověď nevyjde a už třeba v září 2023 tady bude nacistická Evropa? Co když Fiala a Pekarka nejsou herci, co by o tom věděli, ale právě ti, co se tomu podřizují, protože z toho pro ně plynou dohodnuté výhody? Jak pak budete reagovat? Jak si to vysvětlite? V naší zemi se cvičí neonacisticka armáda. Chystají se Evropu zamknout do hlubokeho fašismu. Vaše předpovědi nejsou založeny na žádných faktech, přesto jsou optimistické. Možná se snažíte udržet v lidech naději tím, že by nás měli zachránit bytosti z vesmíru. Co když je fakt ale ten, že nás nikdo nezachrání a že si to vše musíme vydobít jako lidé sami, bez pomoci? Žádný kvantovy počítac z vesmíru neprijde a nikdo nám nerozda přístroje pro fungování kvantového internetu. Možná jo, za tisíc let. Pomůže nám to v denacifikaci Evropy ještě v tomto století? Ne. Čas nám ukáže. Vyhodnotíte mi to, prosím, opět za rok? Děkuji.


Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 1 dnem
Pokusíme se udělat analýzu za rok😁 "






"
Lubo Schmida
před 4 dny
Akosa očakávalo, ale predsa len v šoku celý svet s hubou otvorenou počúva, že Rusko začalo čiastočnú mobilizáciu a minister obrany Šojgu hovorí o 300 000 nových vojakoch.

Hra o špeciálnej operácii, hra Ameriky s revolúciou v Kyjeve a neustálym útočením na Rusko na všetkých možných fórach prináša ďalší stupeň pyramídy smrti a rozvratu. Ako som napísal pri útoku Ukrajiny v Charkovskej oblasti - bol síce územne efektívny, ale spôsobil len novú fázu bojov. A je to tu.



Die Welt píše:

Putin obvinil Západ z "jadrového vydierania" a poukázal na vyhlásenia vysokých predstaviteľov popredných krajín NATO o možnosti použitia jadrových zbraní hromadného ničenia proti Rusku. "Tým, ktorí si dovoľujú robiť takéto vyhlásenia o Rusku, by som chcel pripomenúť, že naša krajina má tiež rôzne prostriedky na ničenie, samostatné komponenty a modernejšie ako prostriedky krajín NATO," povedal Putin. "Ak bude ohrozená územná celistvosť našej krajiny, určite použijeme všetky dostupné prostriedky na ochranu Ruska a nášho ľudu." Dodal: "Toto nie je bluf."



Rusko samozrejme nenechá ukrajinských úbožiakov a banderovských neonacistov, aby ho urážali. Strategickým cielom môže byť napríklad dosiahnutie kolapsu dopravného a energického systému Ukrajiny, dobytie miest Charkov a Dnepropetrovsk, ale aj doslovné zničenie ukrajinských vojsk, a to vrátane ich živej sily. Tentoraz bez milosti.

Putin vyhlásil mobilizáciu, a zároveň urobí rýchle referendá, aby navždy pričlenil nové provincie a dosiahol tak klasické víťazstvo - bez ohadu na štekanie psov vonku. Rusi budú mať svoje.

Vojna sa môže ale ešte zostriť. Zničení, teda zabití môžu byť poradcovia z NATO. Môžu byť zničené riadiace centrá v mestách Ukrajiny, spolu so starostami. Vojna aj psychologicky vstúpila na úroveň, keď už Moskva nebude šetriť životy ani Ukrajincov, ani rôznych Západniarov. Ktokoľvek, na území Ukrajiny, je nepriateľ, nepriateľský bojovník a podľa toho s ním bude zaobchádzané. Ak sa zúčastní vojenských akcií nez toho, aby patril k Ukrajincom, stáva sa teroristom bez medzinárodnej právnej ochrany.

O terorizme možno hovoriť aj u krajín, ako Slovensko, ktoré síce nevyhlásilo žiadnu vojnu, ale podporuje akcie proti Rusku - len na základe akéhosi naivného právneho subjektívneho predpokladu, že vojnu na Donbase začalo Rusko a nie Ukrajina. Tento predpoklad je podľa mienky mnohých úplne chybný, a naopak, Ukrajina je zdrojom vojny, od svoje revolúcie 2014, odvtedy sa hovorí o vojne. V každom prípade - začiatok vojny nie je jednoznačný, ba koniec koncov nie je istý ani štatút provincií bývalého Sovietskeho zväzu. Tak, ako nedodržal Západ sľuby pri rozpade ZSSR, tak ani dnešné Rusko nie je viazané žiadnymi sľubmi z toho obdobia.

Toľko realita a nielen môj právny názor, na ktorý mám samozrejme právo.

Môj plný osobný názor je ten, že USA rozpútali na Donbase občiansku vojnu, ktorá prerástla do svetovej. Je možné, že bude totálne svetová, atómová.


Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 3 dny
Atomová nikdy nebude. Všechno je jen divadlo pro lidi, aby se klepali v koutě strachy.... Pozitivní síly mají vše pod kontrolou a plní speciální úkoly. Aby na ně měly klid, vytváří chaos a nepřehlednou situaci. Jinak je vše OK.... "






To jsou zajímavá prohlášení.
Ono totiž hrozí, ne že ne.
Třetí světová je na spadnutí a jediné, co vím, že atomové zbraně použity nebudou. Ale mezitím mohou být vyvinuty naprosto jiné zbraně, které mohou vstoupit do hry. Moje GF nemá ráda USA a je na straně Ruska.
Vždyť taky co by to bylo jinak za čůráky, kdyby to bylo jinak?

Myslím si, že nic není tak dokonale obláčkově růžově zabezpečené, jak nám ta odporná ASK tvrdí.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 




"Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 3 dny
Atomová nikdy nebude. Všechno je jen divadlo pro lidi, aby se klepali v koutě strachy.... Pozitivní síly mají vše pod kontrolou a plní speciální úkoly. Aby na ně měly klid, vytváří chaos a nepřehlednou situaci. Jinak je vše OK.... ""

Vůbec, když si člověk rozebere, to, co ASK žvástá, tak mu musí být jasné, že dělá pro NWO.

Pozitivní síly vytváří chaos a nepokoje a obavy a špatné emoce, aby měly "klid na práci", jak to často říká V.K.

To jsou teda pozitivní síly esisi šmankote, jestli je není lepší poslat do hajzlu, takové "pozitivní síly".


<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 26.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> Dakujem!

Inak, aj ja si myslim, ze to porno-video bolo len aperitívom.
Krešová prestala v lete poslúchat, tak sa vytiahol aperitív.

Ona uz vtedy vedela, ze bude zase starostkou a bude musiet fachat tak, ako sa jej povie.
Kto vie aké kšefty a pre koho robila s tymi skládkovymi a odpadovymi zálezitostami…

Vo Zvolene, v meste, z ktoreho pochadzam, na starobylom námestí vyrastol obchodny dom Europa. Z prvej ruky viem, ze všetci mestskí architekti boli proti, takato škatula do historickeho jadra mesta proste nepatrila. Architektom a ludom zodpovednym za vzhlad mesta Zvolen prisli vyhrazne anonymne listy k nim domov, s gulkou v obalke s tym, ze to je gulka pripravená do hlavy ich detí.
Viem to od architekta, ktory zlozil funkciu a z mesta odišiel. Nakoniec sa obchodny dom Europa v starom centre Zvolena samozrejme postavil.

Ked Krešovka začala neposluchat v misii, na ktoru bola určená, vytiahol sa aparitív: Porno-video.
Ona velmi dobre vie, ze na ñu existuje aj polievka, a hlavny chod. A potom este zákusok a čerešnička na torte, ktorá uz asi bude gulkou do hlavy jej, alebo jej rodine…
Nie je čistá, spojila sa s NWO-Čertom Diablom a ten si vyzaduje svoje…

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.9.2022 > Marianna24> 

Jo, taky si to myslím.
Jakmile někdo dokáže vědomě spolupracovat s NWO, je zrůda, která je doslova schopná všeho, jinak by nedělala pro NWO.
Podle toho, co produkuje, už jenom ta prohlášení, že "dobré síly dělají chaos, aby měly klid na práci" , tak dělá bez keců pro NWO.

Toto dělají ty infiltrace, je jich 10% populace.
Ona je jedna z nich, nepochybuju.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.9.2022 >





A Rouran zase famózně na téma jazyka:

"No ale vy si musíte uvědomit, že ty vaše slova jsou tak zdeformovaný ... a vy to pořád nevidíte no

...

ASK - já jsem včera vysílala s těma, jak zkoumaj slova ...

Rouran - No ale to maj pravdu, vem si kni-hovna, duch -hovno. ... Já jsem to chvíli sledoval a doopravdy třeba to "rodné", tak to je opravdu Rod - NE ... jo a vám to nedochází pořád jo ...
...

ASK - To jsou ty Annunacký vtipy jo?

....

Rouran - No jasně, to jsou ty komediální žertíky toho Anubise že jo, Apofyse, to byli vtipálci v tomhlectom. Sice hnusný, krvežíznivý, ale měli i smysl pro humor.

...

Rouran - Víš, co to znamená "občan"? To znamená "ten, který je otrokem" Je OB - ČAN a "čan" je otrok. Navždy - ob - pořád dokola - čan - otrok.
...

Je to z čahýnštiny dokonce.

...

A te´d jsem chtěl říct, já to používám, třeba slovo "komunita" a to znamená KOMU? - NI (ne) - TA, tedy "nikdo tam není"

---

ASK: A správně je to jak?

...

Rouran - No správně je to "država", ale má to být "deržava" ... no počkej, abych se napojil na tu čahýnštinu, na ten jazyk ... "dáržava"

"""







Ty hej dyk more, není ta čahýnština tak trochu cigánština???
A od kdy je slovo "komunita" jakkoliv slovanského původu? A od kdy dvojpísmeno"ne" vždy znamená zápor? Co třeba "věnec", nebo "nevěsta", nebo "zahájené"?



<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter