Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Zimní pohled na Raisovu ulici z kolekce Moje názory a pohledy: Václav Kovalčík
Autor: MírZemi (Občasný) - publikováno 1.3.2010 (00:16:31)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 1.3.2010 > taky jste tam měli požehnaně sněhu :)
Body: 5
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 1.3.2010 >
Body: 1
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 1.3.2010 >

zvláštní kompo

 

je mi líto, ale mě se moc nelíbí


<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 1.3.2010 > panebože... germanica se nám naučila atmokompovat, to zase bude v álejích nablito
fotka o ničem, jako vždy
ale já jsem jen takovej blbej závistivej ekoterorista, tak co bys chtěl, no
<reagovat 
Aine (Občasný) - 1.3.2010 > jsem fanda lesoparku :-D a klidně s ním budu žít i další roky, mě tenhle projekt je sympatický
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.3.2010 > Co mi má jako tohleto říct? Co mi chceš jako tímhle naznačit!? Kam tím míříš ? Proč je ti to zapotřebí?? Jak si vůbec můžeš dovolit sem dát křoví u branky od paneláku? Jsi Ty vůbec normální?? Dokážeš Ty se vůbec vžít do role lidí , kteří se na to budou muset dívat? Do jejich pocitů? Do jejich zranění? Víš jak takováto povrchnost dokáže zasáhnout nejhlouběji do duše opravdového umělce? Mám chuť si ublížit. Moji kamarádi, kteří dokázali najít odvahu z tohoto světa odejít, neunesli tíhu takovéto ignorance a povrchnosti kterážto opanovala veškerý okolní svět. Zamysli se. Radím Ti, abys v sobě našel poslední kapku soudnosti, pokud ještě zůstala a začal se chovat tak, abys už více nehanobil a nezesměšňoval těch pár (velmi málo) míst jako je tento umělecký web, kam se ještě normální, myslící člověk s citem a duší může uchýlit... Jsi násilník a vrah ! Násilník umění a vrah duše.
<reagovat 
SmrtSvětu (Občasný) - 1.3.2010 > Všem přítomným se omlouvám za původní zveřejnění příspěvku bez přihlášení. Vzhledem k tomu, že za svým prohlášením velice pevně stojím, napravil jsem tuto situaci okamžitým zveřejněním totožného příspěvku, tentokrát jíž za užití přihlašovacího jména.
<reagovat 
SmrtSvětu (Občasný) - 1.3.2010 > Co mi má jako tohleto říct? Co mi chceš jako tímhle naznačit!? Kam tím míříš ? Proč je ti to zapotřebí?? Jak si vůbec můžeš dovolit sem dát křoví u branky od paneláku? Jsi Ty vůbec normální?? Dokážeš Ty se vůbec vžít do role lidí , kteří se na to budou muset dívat? Do jejich pocitů? Do jejich zranění? Víš jak takováto povrchnost dokáže zasáhnout nejhlouběji do duše opravdového umělce? Mám chuť si ublížit. Moji kamarádi, kteří dokázali najít odvahu z tohoto světa odejít, neunesli tíhu takovéto ignorance a povrchnosti kterážto opanovala veškerý okolní svět. Zamysli se. Radím Ti, abys v sobě našel poslední kapku soudnosti, pokud ještě zůstala a začal se chovat tak, abys už více nehanobil a nezesměšňoval těch pár (velmi málo) míst jako je tento umělecký web, kam se ještě normální, myslící člověk s citem a duší může uchýlit... Jsi násilník a vrah ! Násilník umění a vrah duše.
Body: 1
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 1.3.2010 > Smrt Svetu> Ale asi ti trochu hrabe, ne? Takový výlev pro jednu fotku !! Nech se vyšetřit :-)))
<reagovat 
SmrtSvětu (Občasný) - 1.3.2010 > Pro jednu fotku ? PRO JEDNU FOTKU ??? Opět zásah gnorance! Lidi podívejte se trochu kolem sebe! NE NE NE Pan Mír Zemi a jemu podobní se nám tu v žádném případe nesmějí pokoušet natavovat laťku a definovat své pskvily jako tzv. umění. Tenhle svět v podobě jakou mu dáváte si nezaslouží žádnou další existenci. Jak daleko vidíš? na špičku svého nosu? Dále? do své kapsy možná? Nemožní vtipálkové... Své dílo jsem věnoval tvorbě jenž byla vydána za oběť ztracené generaci samozvaných nástrojů pokroku jako tito "umelci". Sílu a naději jsem jíž ztratil, ale toto poselství necht' se šíří dál.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 1.3.2010 > Smrt Svetu> Ó, jaká teatrálnost, rád se posloucháš viď? Tu tvoji tvorbu bych chtěla vidět, zatím ses nepředvedl, ty umělče :-). Neříkám, že je ta fotka úchvatná, ale tolik povyku, no když ti to dělá dobře, tak si posluž :-))))
<reagovat 
SmrtSvětu (Občasný) - 2.3.2010 > Každodenní práce, povinností, starání se o druhé, špička nosu, vlastní kapsa... Co tady vlastně hledáš ? Proč pravě umělecký web musí snášet a sdílet tíhu tvých malicherností? Velmi slabé a velmi povrchní - tím to všechno Vaše machrování začalo a tím to také zkončí.
<reagovat 
SmrtSvětu (Občasný) - 2.3.2010 > Každodenní práce, povinnosti, starání se o druhé, špička nosu, vlastní kapsa... Co tady vlastně hledáš ? Proč pravě umělecký web musí snášet a sdílet tíhu tvých malicherností? Velmi slabé a velmi povrchní - tím to všechno Vaše machrování začalo a tím to také zkončí.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 2.3.2010 > Smrt Svetu> A co tady děláš ty??? Publikuješ snad něco, co mi uteklo? Nevšimla jsem si žádného veledíla, jen tvých nemístných blábolů na účet druhého. Myslím, že než jsi vůbec začal, tak jsi taky zkončil.
<reagovat 
SmrtSvětu (Občasný) - 3.3.2010 > Fandím Ti Fando. Do toho.
<reagovat 
SmrtSvětu (Občasný) - 1.3.2010 > Výborně! Potlesk ! Znáš cizí slovo!
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 1.3.2010 > Smrt Svetu> No, to je zjištění panečku, ty víš co to znamená?? To je supr, tak se ještě nauč psát správně a bude to dokonalá kombinace, ty dovedo :-)))
<reagovat 
 SmrtSvětu (Občasný) - 1.3.2010 > sikatka> Směšné argumenty - toť vše. Nemáš nic a nejsi nic ! Nevěř tak docela tomu co vidíš! Tvůj první pohled na věc může pro tebe znamenat něco úplně jiného a skutečnost je úplně jinde než dokážeš vůbec očekávat. Tak či onak rychlost Ti nechybí. Soudnost či chytrost, nemluvě o fantazii však nenacházíš . A proč je tu všude takový bordel ? Proč asi !? Spatně jsem se řízl - proto ! Ještě jednou tedy...
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 1.3.2010 > Smrt Svetu> No vidíš, kdybys všechno dělal pořádně, tak ses řízl taky pořádně a byl by tu klid a pohoda, s takovýma jako ty je všude problém. Těma filozofickýma kecama to nevyhraješ :-)))
<reagovat 
 SmrtSvětu (Občasný) - 2.3.2010 > sikatka> A na co si potřebuješ hrát? A proč? Upřímnost - hezké české slovo - znáš ? Soutěžit ? V čem ? O co ? Chápeš ? Jaká je ta hodnota o kterou soutěžíš? Vidíš ji nejspíš v té zelené brance a přesto ani ten žalostný odporný a bezcenný kus ohyzdného výtvoru jiného slepého červa nebude ti odměnou. Mýlíš se...

<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 2.3.2010 > sikatka> pan Smrt Svetu má naprostou pravdu. Co by se tedy mělo změnit? To si musí říct ten pán nahoře
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 2.3.2010 > Smrt Svetu> Něco ti řeknu a bez té mazlavé omáčky kolem, kterou tak preferuješ, nepotřebuju si na nic hrát, to spíš ty. Při každodenní práci, povinnostech a starání se o druhé, nemám na takový bláboly, co píšeš, čas. Tady soutěžíš jen ty a to o rychlou vstupenku do Bohnic...
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 2.3.2010 > JUDr> Co to plácáš za bludy? Co by se mělo změnit? Lidi s fanatickým myšlením...by se měli změnit.
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 2.3.2010 > sikatka>  Pochopil jsem, že ženským jde v první řadě jen o vzhled. Já mám dejme tomu od všeho ostatního trochu a nemohu pochopit, proč jsem nikdy nenavázal aspoň kamarádství s normální ženskou
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 2.3.2010 > JUDr> Tak tos to pochopil úplně špatně, ne všem jde jen o vzhled. A tvůj problém s kamarádstvím s normální ženou bude možná někde jinde, možná něvěříš, že je to reálné, ale ono je.
<reagovat 
 SmrtSvětu (Občasný) - 4.3.2010 > JUDr> Vážený kolego JUDr. Předpoklad, že jistá idea nebo přání, nebo potřeba, i když duchu je pžirozená, dokazuje věcnost dotyčného předmětu – čerpá všecku svoji pravděpodobnost z víry, již v našich myslích jsoucí, že byli jsme stvořeni Bytostí dobrotivou, která by nebyla do nás vštípila víru bezpodstatnou anebo potřebu, k jejímuž ukojení nám neposkytla prostředkù.
<reagovat 
SmrtSvětu (Občasný) - 2.3.2010 > Nevím jakýma očima se díváš na dílo pana Mir Zemi, ale vím, že zcela jistě ne otevřenýma. Tvoje hormonální výpovědí svědčí o pouze velmi nízké úrovni chápání. Cemu se ale divit u člověka, který zcela bez znalostí fakt, dokáže "hrdě" soutěžit o své postavení tam, kam vůbec nepatří a kde jeho názor nemá žádnou váhu. Z jedné strany se ale nedivím. Tolik potřebná soudnost nenalézá prostor mezi hněvem, pomstychtivostí, agresivitou a bezmocností v mysli méněcenného jedince.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 2.3.2010 > Smrt Svetu> Možná sis nestačil všimnout, ale já tuto fotku ani nekomentovala, pouze mi vadil ten tvůj výlev.
Tvoje komentáře mi někoho silně připomínají, taky nepostrádají aroganci. Představ si, že ne každý je soutěživý...
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 2.3.2010 > SmrtSvětu> myslím si, že se rozčilujete na "nepravém místě". mír zemi nikomu nic nedělá a jeho fotky si myslím, nejsou sem dávány, jako jednorázový projekt, fotka, který by se dal obodovat jako "dílo", bez kontextu s jinými fotkami z lesoparku. Je to o časovosti, který probíhá v reálném čase, .... , už dlouho tu není nikdo, kdo by tvrdil "tohle je umění", mě v této otázce neberte nijak vážně, často si dělám jen legraci a nenapadejte nevinné lidi za své problémy.
<reagovat 
 SmrtSvětu (Občasný) - 2.3.2010 > sikatka> Jasný, já to úplně chápu. Prostě sis přišla zarejpat. Víš co ? Necháme toho, kašli na to, zapomenem na to.. Jako by se nic nestalo. Mír Zemi - co říkáš?
Pořád by mě ale zajímal tvůj názor z hlediska fotografa, myslím tím technicky, jak na tebe působí Mírovy Zimní scenérie?


<reagovat 
 SmrtSvětu (Občasný) - 2.3.2010 > Aine> Co to meleš... Nerozumím vůbec co říkáš..
<reagovat 
 Fanda Adamec (Občasný) - 3.3.2010 > SmrtSvětu> mira nemam rad, ale ty budes taky peknej srac ;-)
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 3.3.2010 > SmrtSvětu> Napsala jsem ti mail.
<reagovat 
 SmrtSvětu (Občasný) - 4.3.2010 > sikatka> Nic se neděje...
Neměj strach napsat co nemáš ráda na fotkách.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 4.3.2010 > SmrtSvětu> No a to je právě ono....co se nelíbí mě se může líbit někomu jinému, je to věc názoru, zkušeností, vkusu a technických možností :-)
<reagovat 
 SmrtSvětu (Občasný) - 4.3.2010 > sikatka> Výsledek výchovy v době studené války... Vlastní názor nezveřejnit, nevyzradit, pohřbít... V tvém nitru vězí přecitlivělost k okolí. Má okolí takový cit k tobě? Kokoti jsou součástí společnosti, ať si to přiznáme, nebo ne. Usilují o co nejméně kontrolovatelnou a co největší moc nad druhými. Kokoti mají své politické strany. Mají i své vzdělávací instituce. Kokoti v parlamentu se podílejí na tvorbě zákonů. Kokoti v soudcovských talárech se stotisícovým platem soudí - i matky, které žádají výživné po bývalých manželích pro své děti jen proto, že zavčas nerozeznaly, že ten báječný kamarád či milenec je kokot. Smrt Světu nebude proto ignorovat ani utajovat existenci kokotů a jejich zastánců v české společnosti jen proto, aby čtenáře uchovala v blaženství nevědomosti.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 4.3.2010 > SmrtSvětu> Vidíš to z moc širokýho úhlu, já se pořád bavím o fotkách, s politikou bych to nesrovnávala, to jsou jiný úrovně, ale v podstatě máš pravdu...jsou všude.
<reagovat 
 SmrtSvětu (Občasný) - 4.3.2010 > sikatka> Za prvé je nutné přijmout to, že rozdílné úhly pohledu existují a všechny jsou platné, byť omezeně. To neznamená, že se s úhly pohledů ostatních trpně smířím (myslete si a ciťte si co chcete, já si také budu myslet co chci), ale že se o ně aktivně budu zajímat. Budu se tedy častěji ptát, než zdlouhavě vysvětlovat. K rozšíření mého vlastního úhlu pohledu pak dojde, pokud začnu rozumět tomu, proč se někdo druhý chová, jak se chová, a proč říká, co říká. To neznamená, že s ním budu souhlasit, ale že budu vědět, proč nesouhlasím! Obecně vzato přispívá k rozšiřování úhlů pohledu cokoliv, co relativizuje můj stávající pohled, cokoliv, co boří moje představy o tom, jak by věci měly být. Čím více zkušenostem se tedy vystavíme, čím bohatší život žijeme, s čím různorodějšími lidmi se setkáváme, tím větší je šance, že se nezahrabeme v mentálních zákopech, jako zde přítomný trotl Mír Zemi a jeho žalostní zastánci a nevypadneme z proměnlivého proudu Života. Naopak osvědčeným receptem na to, jak myšlenkově zatuhnout, je uzavřit se v úzce vymezeném společenství, kde si všichni myslí totéž, co my.
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 5.3.2010 > je to hnus, ale za pet
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 7 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 27 28 29 29 29 29 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 (93) 94 95 96 97 98 99 100
101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 158 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 196 197 198 199 200 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 339 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 684 685 686 687 688 689 690 691 692
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter