|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Osud planety Země je bohužel napjatý, neboť mocenští představitelé, kteří dojí ze světové ekonomiky, uzavřeli pochybné smlouvy a dohody s nebezpečnými mimozemskými rasami. Někomu se může zdát toto tvrzení jako mediální kachna, ale ve skutečnosti se obyčejní lidé ocitají ve velkém nebezpečí.
Je vlastně jedno, zda vládne CIA, anebo KGB – obě strany se zřejmě setkaly s vůdčími představiteli mimozemšťanů. A tak se vytvořil podivuhodný komplex těchto dohod. Je vlastně jedno, zda vládne komunismus, anebo tvrdý kapitalismus, vždyť záporné externality odnášejí obyčejní lidé, dalo by se říci národy, které jsou ujařmené.
Tato ufologie se dotýká všech oblastí života, vědy, náboženství, ekonomiky, dějin a koneckonců společnosti. Veškeré smluvní pakty se přísně tají. Naštěstí existují rasy, jež jsou postaveny mimo pochybný komplex. Právě ty nás chtějí zachránit – například odstraňují implantáty obětí mimozemských únosů.
Navíc ufologie hovoří o přepsání školních učebnic, neboť nastavuje zvláštní a pokročilé pohledy z hlediska přírodních a humanitních věd. Mimozemský život v dálných světelných letech existuje. Také se cestuje v čase, což lidská civilizace dosud neumí. Ten, kdo žije v menším počtu rozměrů, je mnohem zranitelnější. Ten, kdo se dostal do maximální části stupnice, rovnou vítězí.
Jaderné pokusy jsou považovány za nebezpečný objev, protože zničily nejen ekosystémy v Tichomoří, ale i planety daleko od nás. Abych to všechno shrnul, tak se ocitáme ve vědecké válce. Kdo vlastní pokročilé technologie, vítězí. Ujařmený dav je nucen přisluhovat vůdcům, kteří jsou vysoce ekonomicky movití a zabezpečení. Jakýkoliv odpor se likviduje v zárodku. Mimozemšťané doprovázeli lidskou rasu v každém historickém období, například egyptští faraóni patřili k vyvoleným a uctívaným.
Možná tenhle článek zní na první pohled nesmyslně, ale společnost se sama rozkládá, dokonce je rozkládána zvenčí. Zbabělost a chamtivost vítězí. Často bývá lidství pošlapáno. Chtěl bych zde sdělit, že i některé pozitivní mimozemské rasy mají řád a komunismus na vyšší úrovni, jenž zabezpečuje každému členu životní potřeby. Jenže každý menší přestupek proti řádu se tvrdě trestá. Kladné mimozemské rasy mají starosti o pozemskou civilizaci, zároveň bojují proti záporným rasám.
Na závěr bych chtěl sdělit, že vidím souvislosti, o nichž se mi v našem školství mohlo jenom zdát. Často bývá tato rozsáhlá tematika přehlížena a ignorována. Lidstvo si bohužel podřezává větev, tím že ničí planetu Zemi – domov svůj.
Václav Kovalčík
|
|
|