|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Umělé oslabování české Koruny nám věští, že čeští turisté, kteří jedou do zahraničí, znovu zavedou salámovou politiku. Připomíná mi to jednu známou měnovou reformu. Opět budeme dělat v zahraničí ostudu, když nabalíme enormní množství nechutných a neatraktivních konzerv, abychom nemuseli svým dětem kupovat předraženou zmrzlinu, limonádu – prostě kvalitní jídlo.
Zavede se to nejskromnější ubytování, kde budou zanedbány všechny sociální funkce. Opravdu „radostná“ dovolená čeká šetřivý národ! Děti rodičů tak marně zaškemrají o hračky a suvenýry ve výlohách. Hlavně že Koruna „uměle“ oslabuje, hlavně že nesmyslným způsobem devalvuje!
Právě nezodpovědní si nahrabou na svou V. I. P. dovolenou a „hromadnou“ emigraci. Je mi z toho nanic, když si vzpomenu na předražené služby např. v Chorvatsku, kde se kapesné rychle utratilo, aby si člověk trochu užil a vychutnal atmosféru přímořského letoviska.
Vážení čtenáři, často se setkávám s názory, že Česká republika zastává funkci pokusné laboratoře, kde se předhazují občanům všechny neřesti a zlodějny. Zároveň se zkoumá, jak dlouho daný stav vydrží, kdy dojde třeba k povstání apod..
Oslabováním Koruny se podpoří vývoz, ale na běžné lidi se vůbec nemyslí. Zas přijdou horší časy, kdy si společnost - v duchu a rozumu - zavře své hranice. Na to nemusí být ostnatý drát. Také se může stát, že nám začne emigrovat inteligence národa, která zde vystudovala. Bohužel se objevují mnohem horší scénáře, kdy nemovitosti podraží všem spořivým lidem, což bude důsledkem naprostého znehodnocením peněz. A proto aktéři ČNB, kteří iniciovali pád české Koruny, by měli zpytovat svědomí a nahradit příslušnou škodu ze svého.
Václav Kovalčík
|
|
|